مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری مسابقات قهرمانی اسکی روی برف کشوربهمن ماه در پیست اسکی آلوارس سرعین خبر داد.
کد خبر: ۱۴۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ 20 December 2015
به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا از اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ایوب بهتاج گفت: مسابقات قهرمانی اسکی روی برف کشور همزمان با جشنواره زمستانی برای اولین بار در پیست اسکی آلوارس سرعین برگزار می شود که برگزاری این مسابقات یک افتخار بزرگ برای ورزش استان اردبیل است.
وی با اشاره به این که تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات قهرمانی اسکی روی برف کشور در پیست اسکی آلوارس سرعین انجام شده است، افزود: در این مسابقات قهرمانان و ورزشکاران بنام کشور در رشته اسکی روی برف به رقابت می پردازند.
وی اظهار کرد: جشنواره زمستانی سرعین امسال به صورت باشکوه و منظم برگزار می شود که در این راستا هماهنگی های اولیه برای برگزاری مسابقات ورزشی از جمله اسکی در کنار این جشنواره انجام شده تا شاهد جشنواره باشکوه در منطقه باشیم.
بهتاج ظرفیت پیست اسکی آلوارس سرعین برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: این پیست متناسب با استانداردهای نوین بین المللی راه اندازی شده و آماده برگزاری مسابقات در رده های ملی و بین المللی است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان کرد: فدراسیون بین المللی اسکی موافقت خود را برای میزبانی پیست اسکی آلوارس سرعین اعلام کرده است.
این مسابقات قرار بود به میزبانی استان اصفهان برگزار شود که امتیاز میزبانی از استان اصفهان سلب و استان اردبیل واگذار شده است.
پیست اسکی آلوارس در دامنه های مرتفع سبلان که بزرگترین پیست اسکی از لحاظ وسعت در ایران می باشد واقع شده است. پیست اسکی آلوارس در فاصله 12 کیلومتری روستای آلوارس و 24 کیلومتری سرعین واقع شده است.
شهر گردشگری سرعین با دهها چشمه آب درمانی گرم در 27 کیلومتری غرب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار