کد خبر: ۱۴۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸ 19 December 2015

رییس هیئت جودو استان البرز گفت: تیم این استان با کسب ۳ مدال از مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان کشور بار دیگر به جمع ۳ تیم برتر کشور بازگشت.

عباس سلگی در گفتگو با مهر اظهار کرد: چهلمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی کشوربا عنوان یادواره شهدای مدافع حرم روزهای پنج شنبه و جمعه گذشته به میزبانی استان اصفهان برگزارشد.

وی افزود: دراین دوره از رقابتها ۲۷۳ جودوکار در قالب ۳۳ تیم از استانهای مختلف به مدت دو روز در سالن خلیج فارس شهرستان مبارکه رقابت کردند.

سلگی ادامه داد: در این مسابقات تیم استان البرز با کسب یک نشان طلا، یک نقره و یک برنز پس از تیم های خراسان رضوی و تهران در جایگاه سوم قرار گرفت.

رییس هیئت جودو استان البرز به نفرات مدال آور البرز در این مسابقات اشاره کرد و گفت: در این رقابتها علی خجسته مدال طلا، محمد رضا صدیقی مدال نقره و میلاد احمدی مدال برنز را به دست آوردند.

وی با بیان اینکه کسب عنوان سوم کشور در رده بزرگسالان بار دیگر البرز را به جمع ۳ استان برتر در این رشته ورزشی رسانده است گفت: نسل فعلی جودو کاران البرزجوان اما بسیار باتجربه هستند و امیدوارم با توجه به نفرات خوبی که در این رده سنی داریم بتوانیم در دوره آتی قهرمانی کشور رتبه اول کشور را کسب کنیم.

وی در پایان از تعویق مجمع انتخابات ریاست این هیئت ورزشی خبر داد و گفت: به دلیل تغییرات صورت گرفته در فدراسیون مجمع انتخاباتی جودو که قرار بود آذرماه برگزار شود با یک ماه تاخیر و در دی ماه به انجام می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار