کد خبر: ۱۴۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰ 19 December 2015


استاندار البرز با تأکید بر زیباسازی شهرستان‌های مختلف استان گفت: ورودی‌های استان البرز شایسته مردم استان و مسافران نیست.

سیدحمید طهایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز یکی از استان‌های مهم کشور است که با توجه به داشتن جاذبه‌های گردشگری فراوان مسافران و گردشگران بسیاری را به خود جلب می‌کند.

وی تأکید کرد: در این راستا لازم است تا ورودی‌های این استان متناسب و زیباسازی شود.

استاندار البرز با بیان اینکه هم اکنون ورودی‌های این استان به هیچ وجه متناسب با شأن مردم نیست، افزود: لازم است تا تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای زیباسازی ورودی‌های این استان انجام شود.

وی ایجاد فضاهای سبز را در ورودی‌های استان مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: هنگامی که ورودی‌های شهر با ایجاد فضاهای سبز زیباسازی شود می‌تواند در جلب مسافران تأثیرات بسیار زیادی را داشته باشد و همچنین روحیه نشاط و شادابی را نیز به استان وارد کند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: ایجاد این فضاها در ورودی‌های شهر و حتی در سطح شهر یکی از مهم‌ترین نیازهای استان محسوب می‌شود و لازم است تا با برنامه‌ریزی‌های اساسی شهرستان‌های مختلف این استان زیباسازی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های خود بدانند.

طهایی از دیگر نیازهای این استان را ایجاد خدمات و سرانه‌های بهداشت و درمان عنوان کرد و بیان داشت: متأسفانه استان البرز در حوزه درمان و بهداشت بسیار ضعیف است و این جمعیت نیازمند توسعه سرانه‌های درمان و بهداشت است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فرزین مرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
خدمت استاندار محترم البرز عرض میکنم که اگر ورودی مهرشهر ببینید چی میگید معماری قبل از رنسانس اروپا ست .جون داده برای لوکیشن فیلمهای یونان باستان .فضای سبز نگو بگو دیوار برلین .فقط شانس اوردیم برای تماشای اون بلیط نمخواهند شما هم میتونید مجانی تماشا کنید ادرسشم سرراسته پل سوم خرداد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار