مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 75 اکیپ راهداری با استقرار در محورهای مواصلاتی استان به ویژه مناطق کوهستانی زمستان امسال به هموطنانمان در ترددهای روزانه خدمات ارائه می‌کنند.
کد خبر: ۱۴۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ 19 December 2015

خلیل محبت‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با گرامیداشت هفته حمل و نقل و راهداری در اردبیل اظهار کرد: راهداران ما شبانه‌روزی تلاش می‌کنند تا با بازگشایی مسیرها و سهولت تردد برای هموطنانمان زمینه یک سفر ایمن و راحتی را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه ما در حال حاضر با تمامی پرسنل و عوامل خود بیش از 310 راهدار و بهره‌گیری از 215 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین در محورهای مواصلاتی استان به حالت آماده‌باش درآمده‌ایم، گفت: تمامی این عوامل دست به دست هم داده‌اند تا در بهترین شرایط تردد سهل و راحت مردم به انجام برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه ما از ظرفیت 14 راهدارخانه خودمان نیز برای ارائه خدمات به راهداران بهره‌ گرفته و استفاده می‌کنیم،‌ افزود: بازگشایی جاده‌ها و نمک‌پاشی در اولین ساعات بارش برف به همراه تجهیزات و امکاناتی که بکارگیری می‌شود فضایی را فراهم کرده تا در جاده‌های استان اردبیل رانندگان با ایمنی و خیال راحت تردد کنند.

محبت‌خواه همکاری سایر دستگاه‌های دخیل نظیر راهنمایی و رانندگی، پلیس راه و عوامل هلال احمر و اورژانس را در ارائه خدمات به هموطنان یادآور شد و عنوان کرد: تمام راهدارخانه‌های استان به تجهیزات و امکانات مناسب مجهز شده‌اند و به مقدار کافی نیز نمک ذخیره‌سازی شده تا در مواقع ضروری امکان استفاده از این امکانات برای بازگشایی مسیرها و همچنین تردد راحت هموطنانمان به وجود آید.

این مسئول ادامه داد: ما زمستان امسال پیاممان به رانندگان و مسافران تلاش برای ایجاد یک سفر ایمن، کم خطر و با احتیاط است که امیدواریم به اهداف مورد نظرمان دست پیدا کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تلاش شبانه‌روزی راهداران را در بازگشایی جاده‌ها و نمک‌پاشی‌ها در اولین ساعات بارش برف یادآور شد و افزود: راهداران بدون تمنا مصداق روحیه ایثارگری و گذشت واقعی هستند که تمام تلاششان را به کار گرفته‌اند تا در بهترین شرایط فضایی را فراهم کنند تا کاهش تصادفات فوتی و جرحی را در استان شاهد باشیم.

محبت‌خواه عنوان کرد: در کنار استقرار راهداران پرتلاش سه اکیپ نیز با آسفالت سرد در جاده‌ها حاضر شده‌اند تا چاله‌های احتمالی را پرکرده و دغدغه رانندگان را در این حوزه از بین ببرند.

وی گفت: طرح زمستانی راهداری راه و شهرسازی استان با توجه به منتهی شدن به طرح نوروزی تا 16 فروردین ماه ادامه خواهد داشت و ما سعی کردیم در جاده‌های کوهستانی و حادثه‌خیز بیشترین تمرکز را داشته باشیم تا مشکلات و دغدغه‌های کمتری را در ترددهای زمستانی به نسبت سال‌های گذشته شاهد باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار