امروز و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
تندیس و تمبر یادبود فضل بن شاذان امروز و همزمان با آغاز همایش دو روزه بزرگداشت این عارف قرن هفتم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی و 300 تن از علما و دانشگاهیان درفرهنگ سرای سیمرغ نیشابور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵ 17 December 2015
به گزارش تابناک از خراسان رضوی «سلامتی» مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت:تمبر یادبود و تندیس فضل بن شاذان امروز رونمایی می شود به طوریکه این تندیس اثر استاد علی قدمیاری از مجسمه سازان معروف نیشابوری است که دو سال برای ساخت این اثر تحقیق کرده و در مدت دو ماه کار ساخت آن به پایان رسیده است.
وی افزود:این تندیس از جنس فایبر گلاس است که ارتفاع آن یک متر و 20 سانتی متر و عرض آن 50 سانتیمتر است  و 300 کیلو وزن دارد و قرار است در مسیر ورودی به آرامگاه فضل بن شاذان نصب شود.
علاوه بر وزیر ارشاد " آیت ا... دین پرور" موسس بنیاد نهج البلاغه ،دکتر "رستمی" رئیس دانشگاه پیام نور،استاندار و 300 تن از شخصیت‌های علمی و فرهنگی از میهمانان همایش هستند. همچنین  از دکتر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل نیز در این همایش دعوت به عمل آمده که به احتمال زیاد وی نیز در همایش مذکور شرکت خواهد کرد.
عباس کرخی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور نیز درباره این همایش گفت: علاوه بر وزیر ارشاد "آیت ا... دین پرور" موسس بنیاد نهج البلاغه ،دکتر "رستمی" رئیس دانشگاه پیام نور و استاندار خراسان رضوی هم از میهمانان همایش هستند.
وی افزود: 150 مقاله برای این همایش ارسال شده که از این میان 70 مقاله برگزیده شده است و 15 مقاله نیز در همایش ارائه و از نویسندگان 15 مقاله برتر نیز در مراسم پایانی تقدیر می‌شود.
گفتنی است از دکتر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل نیز برای حضور در این همایش دعوت به عمل آمده که حضور ایشان هنوز قطعی نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار