مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان ایلام گفت:
این مهم به منظور ساماندهی تاسیسات خدماتی، رفاهی در جاده‌ها و فراهم آوردن زمینه‌های ایجاد هرچه بیشتر رفاه عمومی برای مسافران و رانندگان بخش حمل و نقل عمومی مد نظر است.
کد خبر: ۱۴۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹ 16 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان ایلام گفت: 8 مجتمع خدماتی، رفاهی در ایلام موافقت اصولی دریافت کرد.

مهرداد جهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام ضمن تاکید بر اهمیت وجود زیر ساخت‌های حمل و نقل همچون پایانه‌های بار، پایانه‌های مرزی، تیرپارک‌ها و مجتمع‌های خدماتی، رفاهی بین راهی در کاهش سوانح رانندگی اظهار داشت: جذب و تشویق بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در ساخت مجتمع‌های خدماتی، رفاهی در حاشیه راه‌های استان یکی از مهم‌ترین محورهای برنامه‌ریزی این اداره کل است.

وی ادامه داد: این مهم به منظور ساماندهی تاسیسات خدماتی، رفاهی در جاده‌ها و فراهم آوردن زمینه‌های ایجاد هرچه بیشتر رفاه عمومی برای مسافران و رانندگان بخش حمل و نقل عمومی مد نظر است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان ایلام گفت: در حال حاضر 10 واحد مجتمع خدماتی، رفاهی بین راهی در محورهای مختلف استان مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و همچنین برای 8 مجتمع خدماتی، رفاهی موافقت اصولی صادره شده است.

وی افزود: اکنون در استان سه پایانه مسافری، یک پایانه بار، یک پایانه مرزی و 6 پاسگاه پلیس راه دراستان فعال هستند، وجود عتبات عالیات در کشور عراق و همچنین بارگاه ثامن‌الحج  حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در ایران یکی از عمده دلایل حجم تردد مسافران ایران و عراق است.

این مسئول اضافه کرد: شور و شوق وافر شیعیان برای زیارت بارگاه ملکوتی سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و سایر اماکن مقدسه‌ای که در این کشور وجود دارند باعث شده سرمایه‌گذاران توانمند جهت سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف حمل و نقلی نظیر احداث مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی رغبت بیشتری داشته باشند./پ


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار