رئیس هئیت تنیس استان کرمانشاه گفت: دومین هفته رقابت‌های لیگ بانوان تنیس استان کرمانشاه در رده جوانان با حضور چهار تیم برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳ 13 December 2015
محمدعلی زرندی، با اشاره به حضور تیم‌های سی‌سان، سامان گسترغرب، قیر و آسفالت غرب و امید در این مسابقات، اظهار داشت: در هفته نخست این رقابت‌ها تیم‌های سی‌سان و امید موفق شدند حریفان خود را شکست دهند و در هفته دوم این مسابقات تیم‌های سی‌سان و سامان گسترغرب به ترتیب به مصاف تیم‌های قیر و آسفالت‌غرب و امید رفتند.

رئیس هیئت تنیس استان کرمانشاه عنوان کرد: تیم سی‌سان در مصاف با تیم قیر و آسفالت غرب موفق شد این تیم را دو بر یک شکست دهد و در مسابقه دیگر این رقابت‌ها تیم امید با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

زرندی گفت: مسابقات آزاد لیگ استانی تنیس با حضور تیمهای هفته دوم در بخش بانوان در رده سنی جوانان بیستم آذر ماه در خانه تنیس کرمانشاه واقع در استادیوم آزادی این شهر برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها تیم سی‌سان با تیم قیر و آسفالت غرب و تیم سامان گستر غرب با تیم امید به رقابت پرداختند و در پایان تیم سی‌سان موفق شد با امتیاز دو بر یک تیم قیر و آسفالت غرب را شکست دهد و در دیگر مسابقه این رقابتها تیم امید با نتیجه سه بر صفر مغلوب تیم سامان گسترغرب شد.

زرندی خاطرنشان کرد: در بخش بانوان تنیس استان کرمانشاه همچون بخش آقایان ظرفیتهای بالایی وجود دارد که با وجود امکانات و حمایتهایی که از این ورزش انجام شده است به طور قطع در سالهای آینده نام کرمانشاه میان چند استان برتر کشور در ورزش تنیس شنیده می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار