کد خبر: ۱۴۳۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ 13 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: شاگردان علی دایی امروز در ورزشگاه یادگار امام قم از سری رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر میزبان ملوانان بندر انزلی و حمید استیلی هستند.

 
علی دایی و حمید استیلی که هر دو از بازیکنان و سرمربیان سابق پرسپولیس هستند هر کدام در این بازی شرایط خاص خود را دارند.
 
اواخر تیر ماه همین امسال بود که زمزمه‌هایی از حضور علی دایی در ملوان به گوش می‌رسید و حتی در این خصوص مذاکراتی صورت گرفت اما در پایان توافقی حاصل شد تا پس از حضور 3 هفته ای امیر قلعه نویی بر روی نیمکت  ملوان، حمید استیلی سرمربی ملوانان شود، هر دو تیم ملوان و صبا از جمله تیم‌هایی هستند که فوتبال زیبایی ارائه می دهند.
 
شاگردان دایی در سیزده هفته گذشته با کسب 22 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارند و آن طوری که مشخص است قصد باختن هم ندارند و شرایط خوبی را سپری می کنند اما شاگردان حمید استیلی شرایط بسیار متفاوتی را دارند.
 
ملوان که در سیزده هفته گذشته تنها موفق به کسب 16 امتیاز شده و در جایگاه دهم جدول قرار دارد امروز با لشگری از محرومان و مصدومان به مصاف صبا می رود.
 
محمد آبشک و فرزاد حاتمی محرومان ملوان هستند و آرش افشین، وحید یوسف زاده، سید جلال رافخایی و صادق محرمی از جمله مصدومان ملوان در بازی امروز هستند.
 
البته گفته می شود که صادق محرمی با وجود مصدومیتی که دارد همراه این تی به قم آمده تا در صورت صلاحدید کادرفنی در میدان حضور یابد.
 
همچنین تیم ملوان در زمان حضورشان در قم یک جلسه تمرین کردند و به حرم حضرت معصومه رفتند، اما اگر از این مسائل بگذریم هر دو تیم چهره های شاخصی را دارند که می توانند کلید پیروزی تیم‌هایشان باشند.
 
محمد قاضی در صبا که تاکنون موفق شده 3 گل برای این تیم به ثمر برساند اگر در روز خوبش باشد می‌تواند مدافعان ملوانی را اذیت کند.
 
پژمان نوری هم بازیکن باتجربه ای است که استیلی به طور قطع حساب ویژه‌ای بر روی تجربه آن باز کرده است.
 
گفتنی است، ملوانان امروز با لباس دوم خود به مصاف صبا می روند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار