با پیام آیت‌الله سبحانی
فرماندار نیشابورگفت: همایش علمی، پژوهشی بزرگداشت فضل بن شاذان نیشابوری 26 و 27 آذرماه با پیام آیت‌الله سبحانی و حضور مقامات ارشد کشور و خراسان رضوی در نیشابور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱ 13 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد نیشابور، غلامحسین مظفری اظهار کرد: همایش علمی، پژوهشی بزرگداشت فضل بن شاذان نیشابوری 26 و 27 آذرماه با پیام آیت‌الله سبحانی و حضور مقامات ارشد کشور و خراسان رضوی در نیشابور برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری این همایش مطالبه 15 ساله مقام معظم رهبری است، در نتیجه امسال همزمان با روز حوزه و دانشگاه با پیام آیت‌الله سبحانی مرجع عالیقدر تشیع و حضور مقامات ارشد کشور و خراسان رضوی و اندیشمندان نخستین همایش علمی بزرگداشت فضل بن شاذان نیشابوری این فقیه، متکلم، محدث و مفسر بزرگ قرآن وارسته و شهیر ایران و جهان در نیشابور برگزار می‌شود.

فرماندار نیشابور تصریح کرد: با برنامه‌ریزی به عمل آمده امسال برای نخستین‌بار با برپایی همایش علمی پژوهشی فضل بن شاذان نیشابوری به ابعاد محققانه این فقیه و مفسر بزرگ قرآن بزرگ ایران زمین پرداخته می‌شود که بیش از 70مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده که آثار برتر در قالب کتاب به چاپ رسیده است.

مظفری خاطرنشان کرد: برنامه‌های بزرگداشت فضل بن شاذان نیشابوری 26 آذر 94 همزمان با روز حوزه و دانشگاه با برگزاری همایش علمی و پژوهشی فضل بن شاذان نیشابوری با حضور اندیشمندان و محققان بزرگ اسلامی از جمله آیت‌الله سید جمال‌الدین دین پرور موسس بنیاد بین‌المللی نهج البلاغه و دیگر شخصیت‌ها در محل فرهنگسرای سیمرغ در نوبت صبح برگزار می‌شود.

به گفته وی، در حاشیه این مراسم از تمبر فضل بن شاذان و نرم‌افزار چند رسانه‌ای همایش ملی فضل بن شاذان رونمایی می‌شود.

وی عنوان کرد: روز جمعه 27 آذر 94 مقبره فضل ‌‌بن شاذان نیشابوری با حضور مردم فرهنگ دوست نیشابور و مهمانان همایش گلباران می‌شود و سپس از تندیس فضل بن شاذان که توسط استاد علی قدمیاری مجسمه‌ساز نیشابوری ساخته شده است، رونمایی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار