مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: 65 طرح جامع امام‌زادگان و بقاع متبرکه در استان در حال انجام است.
کد خبر: ۱۴۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲ 13 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، کلنگ ساخت ساختمان بقعه امام‌زاده صالح (ع) بخش دودانگه ساری امشب با حضور مسئولان، اصحاب وقف و بقاع متبرکه بر زمین زده شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در این آیین با بیان اینکه امام‌زادگان و بقاع متبرکه جایگاه عظیمی در بین مردم ولایت‌مدار استان دارند، اظهار کرد: اوقاف در تکمیل پروژه‌های عمرانی بقاع متبرکه نیازمند حمایت خیران و مردم است.

حجت‌الاسلام ستار علیزاده به رتبه دومی استان در کشور با وجود یک‌هزار و 222 بقعه متبرکه و امام‌زاده اشاره کرد و افزود: مازندران در کشور به‌عنوان استان ولایت‌مدار شهرت دارد و این جایگاه را به‌واسطه پذیرش خاندان اهل‌بیت کسب کرد.

وی با اشاره به اجرای دو پروژه عمرانی ساختمان اداری اوقاف در شهرستان‌ها با 45 درصد پیشرفت فیزیکی، بیان کرد: این دو طرح با مساحت 720 متر مربع و با هزینه 500 میلیون تومانی در حال انجام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای 65 طرح جامع بقاع متبرکه و تصویب آن‌ها در استان خبر داد و گفت: این طرح‌ها با بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است که نیازمند همت خیران و کمک‌های مالی دولت برای تکمیل است.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی موقوفات و بقاع متبرکه در استان، گفت: 22 پروژه عمرانی سرمایه‌گذاری رقبات موقوفات با 21 میلیارد تومان هزینه در استان درحال اجراست که تاکنون بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار