مجمع عمومی عادی سالیانه خانه مطبوعات استان اردبیل در حالی با حضور 74 نفر از اعضا برگزار شد که مسلم محمدی و رقیه ملک‌زاده به عنوان بازرس اول و دوم انتخاب شدند.
کد خبر: ۱۴۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰ 10 December 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در این جلسه که امشب با حضور اکثریت اعضای خانه مطبوعات و به رغم برودت هوا به عنوان مجمع نوبت دوم در تالار بیضاء اردبیل برگزار شد، مسلم محمدی با کسب 55 رأی به عنوان بازرس اول و رقیه ملک‌زاده با کسب 40 رأی به عنوان بازرس دوم انتخاب شده و رئوف رحیمی نیز با کسب 18 رأی به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

سخنگوی خانه مطبوعات استان اردبیل در مورد مصوبات این مجمع اظهار کرد: اعضای هیئت رئیسه مجمع با حضور شهامت هدایت به عنوان رئیس، یونس ضرغام به عنوان نایب رئیس، علیرضا حسین‌نژاد و سجاد ناصر‌آزاد به عنوان ناظر و هنگامه محرم‌نژاد به عنوان منشی در ابتدا مدیریت مجمع را بر عهده گرفته و روند کاری مجمع و مصوبات آن را تحت نظارت و کنترل قرار دادند.

مهران محمدی تصریح کرد: در این مجمع اعضا به عضویت 51 نفر از اعضای اصلی و 63 نفر از اعضای افتخاری رأی داده و عضویت آنها را تأیید کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مجمع پیشنهاد تأسیس نمایندگی خانه مطبوعات را در شهرستان‌ها بررسی کرد و قرار شد در شهرستان‌هایی که اعضای آنها بیش از 20 نفر باشد زیر نظر هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان اردبیل مجوز تأسیس نمایندگی خانه مطبوعات صادر شود.

سخنگوی خانه مطبوعات استان اردبیل افزود: براساس بند پنج ماده 16 اساسنامه تراز مالی خانه مطبوعات و سود و زیان آن تصویب شد تا با شفافیت بیشتر خانه مطبوعات به روند فعالیتی خود ادامه دهد.

تعیین 30 هزار تومان مبلغ حق‌ عضویت اعضای خانه مطبوعات

محمدی بیان کرد: براساس بند هفت ماده 16 اساسنامه حق عضویت اعضای اصلی خانه مطبوعات استان اعم از اصلی و افتخاری برای سال آینده 30 هزار تومان تعیین شد تا با پرداخت آن اعضای خانه مطبوعات از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه در این جلسه شفایی‌مهر معاون مطبوعاتی ارشاد در جلسه حاضر بوده و روند برگزاری مجمع را تحت کنترل داشته است، اضافه کرد: در حال حاضر صدور کارت 51 نفر از اعضا در مرحله انجام است و تا آخر این ماه مابقی کارت‌های اعضای خانه مطبوعات نیز تهیه می‌شود که این کارت‌ها به صورت پی.وی.سی تهیه شده و تا سال 99 نیازی به چاپ جدید کارت اعضای جدید خانه مطبوعات نیست و فقط با تمدید مهلت آن با دریافت حق عضویت و سایر مدارک، خبرنگاران می‌توانند از این کارت استفاده کنند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار