نماینده‌ی مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری ضمن تقدیر از حماسه‌آفرینی مردم ایلام در اربعین گفت: مسئولان کشوری انتظار می‌رود در خصوص تکمیل زیرساخت‌های استان در بخش ارتباطی و جاده، ایجاد مراکز رفاهی و خدماتی موردنیاز همکاری و مساعدت کنند.
کد خبر: ۱۴۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰ 10 December 2015

به گزارش تابناک ایلام، نماینده‌ی مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری ضمن تقدیر از حماسه‌آفرینی مردم ایلام در اربعین گفت: مسئولان کشوری انتظار می‌رود در خصوص تکمیل زیرساخت‌های استان در بخش ارتباطی و جاده، ایجاد مراکز رفاهی و خدماتی موردنیاز همکاری و مساعدت کنند.

سید «مجتبی طاهری‌خرم‌آبادی» در پیامی آورده است: همایش بزرگ قدرت‌نمایی در مقابل نظام سلطه و استکبار جهانی با حضور میلیون‌ها زائر در آیین اربعین حسینی که نماد قدرت جهان اسلام در مقابل مولود نامشروع استکبار و غده‌ی سرطانی تکفیری‌ها که در عراق و سوریه برای اختلاف‌افکنی بین شیعه و شنی شکل‌ گرفته‌اند، بود.

مردم استان ایلام این توفیق را داشتند که میزبان جمعیت میلیونی زائران اربعین حسینی از سراسر کشور و حتی کشورهای دیگر باشند. مردم این استان در پذیرایی از زائران اربعین حماسه آفریدند، در خانه‌های خود از زائران پذیرایی کردند و زبان از توصیف قدردانی این‌همه ایثار مردم بزرگوار قاصر است.

طاهری ضمن تقدیر و تشکر از حماسه‌آفرینی آحاد مردم شریف استان ایلام، زحمات استاندار، مدیران نهادها، فرمانداران، ائمه‌ی جمعه و جماعات، نیروهای امنیتی، نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه پاسداران، بسیج، صداوسیما، هیات‌های امنا، مساجد و حسینیه‌ها، هیئات مذهبی، هلال‌احمر، بهداشت و درمان، حج و زیارت، پلیس راهور، بازاریان، اصناف، ستادهای مردمی، پایانه‌ها و سازمان حمل‌ونقل، گمرک استان ایلام و به‌ویژه مردم شهرستان مهران آورده است: از مسئولان کشوری انتظار می‌رود در خصوص تکمیل زیرساخت‌های استان در بخش ارتباطی و جاده، ایجاد مراکز رفاهی و خدماتی موردنیاز همکاری و مساعدت کنند، در سال‌های آینده شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر این حماسه عظیم حسینی باشیم./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار