کد خبر: ۱۴۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱ 09 December 2015

تهران- ایرنا- روزنامه ایران تیتر نخست خود را به اظهار نظر وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره حضور غول های خودروسازی در کشورمان اختصاص داده است.

به گزارش ایرنا، این روزنامه در مطلب نخست چهارشنبه 18 آذر آورده است: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بر اساس توافق صورت گرفته با اجرایی شدن برجام 3 خودروسازی از سوئد، آلمان و فرانسه به صورت عملیاتی وارد ایران می شوند و از سویی با خودروسازان ایتالیا و ژاپن نیز در حال تفاهم هستیم تا بعد از لغو تحریم ها در کشورمان سرمایه گذاری کنند.
این روزنامه با انتشار عکسی از سخنگوی دولت به نقل از محمد باقر نوبخت به رضایت دولت از آخرین رایزنی های هسته ای وین اشاره کرده است.
4خطه شدن راه آهن تهران کرج – هشتگرد عنوان مطلب دیگری از روزنامه ایران به نقل از اسحاق جهانگیری معاون رییس جمهوری است.
در این مطلب اشاره شده که جهانگیری صبح دیروز سه شنبه در جریان بازدید از راه آهن تهران - کرج - هشتگرد در استان البرز از 4 خطه شدن این مسیر ریلی خبر داد.
پیش نویس قطعنامه آژانس؛ پایان بدبینی از سعید علیخانی تحلیلگر مسائل بین الملل، اعتدالگرایی عمیق روحانی از حمیدرضا جلایی پور جامعه شناس و خیمه اندوه از مدینه تا مرو از اسماعیل علوی عنوان یادداشت های روز چهارشنبه روزنامه ایران است.
کاهش قیمت نفت به 37 دلار، رابطه بابک زنجانی و وزیر نفت سابق از زبان متهم شماره2، گفت وگوی دانشجویان و روحانی؛ الگویی از آداب نقدپذیری، تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، کلاف پیچیده ترافیک از روزهای عادی تا بارانی و همین مردم عادی را می خواهم عنوان دیگر مطالب این روزنامه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار