معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت:
طرح جامع اربعین بنا به درخواست ستاد مرکزی اربعین تدوین خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۲ 09 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: طرح جامع اربعین بنا به درخواست ستاد مرکزی اربعین تدوین خواهد شد.
شاپور پولادی عصر سه شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران اظهار کرد: رئیس ستاد اربعین کشور در بخشنامه ای خواستار تدوین طرح جامع اربعین در مرزهای مهران، چذابه و شلمچه شده و باید این طرح هرچه سریع تر تدوین شود.
وی افزود: دستگاه های اجرایی استان در موضوعات مقابله با سیل ماه گذشته و در آمادگی خدمات رسانی به زائران اربعین کارنامه موفقی ارایه دادند.
پولادی یادآور شد: بخش هایی از فرآیند کار صورت گرفته نیز فاقد اشکال نبود که باید بطور دقیق ارزیابی شده و ضمن شناسایی نقاظ ضعف راهکارهای رفع آنها در سال آینده اتخاذ شود.
معاون استاندار ایلام خاطر نشان کرد: در میزان وقوع حوادث رانندگی امسال شاهد کاهش سوانح بودیم که نتیجه همراهی تمامی ارگان ها و رعایت قوانین و مقررات توسط رانندگان بوده است.
پولادی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم رعایت الگوی مصرف بویژه در بخش گاز تاکید کرد و گفت: ذخیره سازی حداقلی و تامین سوخت جایگزین برای استفاده در شرایط بحرانی باید مورد توجه دستگاه ها باشد.
وی همچنین خواستار بیان هشدارهای لازم به بخش کشاورزی برای تامین سوخت جایگزین بخصوص در مرغداری ها شد تا ضرر و زیانی متوجه صاحبان این واحدها نشود.
معاون استاندار ایلام همچنین از مسئولان دستگاه های اجرایی و مدارس خواست مصوبه معاون اول رئیس جمهوری در خصوص خاموش کردن سیستم های گرمایشی پس از پایان کار را اجرایی و به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی نسبت به این مصوبه اهتمام داشته باشند.
پولادی اضافه کرد: شهرداری ها نیز باید آمادگی لازم برای شرایط ویژه بخصوص در هنگام بارش برف در نمک پاشی و شن پاشی را داشته باشند./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار