دبیر ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: 12هزار و 220 کلاس درس در این استان طی ایام نوروز میزبان مسافران فرهنگی است.
کد خبر: ۱۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷ 15 March 2015

به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،جواد طالب نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد کلاس در هزار و 115 مدرسه در سطح استان خراسان رضوی آماده این امر شده است.

وی گفت: از مجموع هزار و 115 مدرسه ویژه اسکان 895 مدرسه در مشهد و بقیه در سایر شهرستانهای استان قرار دارند.

دبیر ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: اسکان فرهنگیان برای تعطیلات نوروز 94 از بعدازظهر روز 27 اسفند ماه آغاز شده و تا روز 13 فروردین ماه آتی ادامه دارد.

وی گفت: در این چارچوب هزار و 583 نفر عوامل اجرایی نیز به مسافران و زائران فرهنگی نوروزی در خراسان رضوی خدمات رسانی می کنند.

طالب نژاد افزود: 48 پایگاه اسکان فرهنگیان در سراسر استان فعالیت دارد که 9 پایگاه از این تعداد در مشهد مستقر است.

وی در ادامه گفت: ثبت نام 80 درصد ظرفیت آماده سازی شده برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز در مشهد به صورت حضوری انجام می شود.

رییس اداره تعاون و امور رفاهی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: با توجه به حجم بالای مراجعه فرهنگیان در ایام تعطیلات نوروز به مشهد، کمتر از 20 درصد ظرفیت آماده سازی شده جهت رزرو اینترنتی تکمیل شده است.

وی گفت: رزرو اینترنتی مراکز اسکان فرهنگیان در سراسر کشور از تاریخ 10 اسفند آغاز شد و تا بیستم همین ماه ادامه داشت که در خراسان رضوی کمتر از 20 درصد ظرفیت رزرو شده است.

طالب نژاد افزود: همچنین به منظور راهنمایی هرچه بهتر زائران فرهنگی در دو مبداء ورودی شهر مشهد از سمت قوچان و نیشابور دو پایگاه راهنمای زائر مستقر شده تا فرهنگیان را هدایت کنند.

خراسان رضوی تابستان گذشته با اسکان یک میلیون و 673 هزار و 956 نفرروز رتبه نخست اقامت مسافران فرهنگی را در کشور کسب کرده بود.

نوروز پارسال نیز یک میلیون و 478 هزار و 413 نفرروز شامل 371 هزار و 853 نفر در مدارس استان خراسان رضوی اسکان یافتند.

استان خراسان رضوی هفت هزار و 500 ساختمان آموزشی و بیش از یک میلیون و 120 هزار دانش آموز و 90 هزار فرهنگی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار