به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی, بهمن شکاری گفت: رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس دختران و پسران زیر ۱6و ۱4سال از ۱۲لغایت ۱۸آذر ماه در اصفهان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۴۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶ 06 December 2015

وی با بیان اینکه این رقابت ها در مجموعه ورزشی ۲۲بهمن ارتش اصفهان برگزار می شود، افزود: سه تنیسور شایسته استان برای حضور در این رقابتها اعزام شده اند.
رئیس هیأت تنیس استان آذربایجان غربی اظهار کرد: این رقابتها در رده سنی زیر 16 سال دیروز به اتمام رسید ولی در رده سنی زیر 14 سال بعلت شرایط جوی نامناسب هنوز رقابتها در این رده سنی ادامه دارد.
وی تصریح کرد: در رده سنی زیر 16 سال شهرزاد بانی سعید و لاچین افشین هر دو جواز حضور در رقابت های پیش مقدماتی آسیا و اقیانوسیه  را کسب کردند و نیلوفر زینال پور به دلیل تعداد زیاد نفرات شرکت کننده در رده زیر 14 سال تا کنون رقابتها را با سه برد ادامه داده و پس از مساعد شدن شرایط جوی سه بازی باقیمانده خود را ادامه خواهد داد.
شکاری با بیان اینکه انتخاب نیلوفر زینالپور نیز قطعی هست، افزود: نفرات برتر تیم های ملی کشورمان جهت حضور در رقابت های پیش مقدماتی آسیا و اقیانوسیه که اسفند ماه سال جاری در کلمبو سریلانکا برگزار می شود انتخاب می شوند

منبع: http://teare.ir/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار