مدیرکل تامین اجتماعی قم:
مدیرکل تامین اجتماعی قم با تاکید بر اجرای صحیح قانون مشاغل سخت و زیان‌آور، از کارفرمایان خواست عوامل سخت و زیان‌آور بودن محیط کاری را برطرف کنند.
کد خبر: ۱۳۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹ 05 December 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم، سید مجتبی موسوی در هم‌اندیشی و کارگاه آموزشی مشاغل سخت و زیان‌آور در قم گفت: در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی،صنایع و کارخانجات از ابزار به‌روز استفاده می‌کنند و لازم است با اتخاذ تدابیر مناسب عوامل سخت و زیان آور احتمالی محیط کار را رفع کنند و عوامل زیان‌آور گروه بند «ب» که قابل رفع نیستند را کاهش دهند.

وی با تاکید بر اجرای صحیح قانون مشاغل سخت و زیان‌آور افزود: اجرای درست قانون، خواست همگانی است و کارفرمایان و کارگران، تامین اجتماعی را در اجرای صحیح قانون یاری کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی قم نقش بازرسان اداره کار و بهداشت حرفه‌ای را در اجرای درست قانون، مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: نظر فنی و کارشناسی بازرسان همراه با مستندات معتبر و دقیق، بهترین مدرک برای بررسی سخت و زیان آور بودن یک شغل است.

موسوی تصریح کرد: هر رای که موجب شود کارگری به ناحق به دلیل سخت و زیان‌آور بودن شغل بازنشسته شود هزینه‌ای سنگین بر سازمان تامین اجتماعی وارد می‌کند و همه ما باید در مسیر صیانت از اموال سازمان تامین اجتماعی که از بیت‌المال است تلاش کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار