امام جمعه پلدختر از عملی نکردن قول های داده شده توسط مسئولان استان لرستان در تکمیل پروژه های نیمه تمام این شهرستان انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۳۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۸ 05 December 2015

به گزارش خبرنگارتابناک در پلدختر، حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر خطاب به استاندار لرستان افزود مسوولان استان لرستان به ویژه استاندار لرستان به قول های داده شده به مردم این شهرستان توجه و آنها را عملی سازد .

وی گفت : استاندار فرد زحمتکشی است ، مسوولان تلاش می کنند ولی کافی نیست و مردم شهرستان پلدختر در عمل چیزی نمی بینند که مسئولان استان باید به مطالبات به حق مردم توجه و احترام قایل شوند و به قول داده شده عمل کنند .

وی از پروژه های تکمیل نشده و نیمه کاره شهرستان پلدختر انتقاد کرد و گفت: عملیات اجرایی مصلی پلدختر در سال 88 آغاز شده و از زمانی که اینجانب به امامت جمعه این شهر منصوب شده ام تا کنون حتی این پرويه یک درصد پیشرفت فیزیکی نداشته است .

وی افزود: مسئولان قول دادند که مصلی نماز جمعه شهر پلدختر دربهمن ماه امسال به بهره برداری می رسد و مردم در این مکان نماز جمعه را اقامه خواهند کرد که متاسفانه تا کنون این وعده عملی نشده و هیچ اقدامی صورت نگرفته است .

خطیب نماز جمعه پلدختر از عدم تکمیل پروژه استخر شنای پلدختر انتقاد کرد و گفت: مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان قول دادند که این پروژه در بهمن ماه امسال تکمیل و به بهره برداری می رسد ولی این قول هم عملی نشده است .

حجت الاسلام سوری افزود: مسئولان استان برای مطالبات مردم شهرستان پلدختر که به هویزه ثانی معروف و شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب نموده احترام قایل شوند .

وی از صدا و سیما ی مرکز لرستان خواست که دیجیتال این شهرستان را تقویت کند .

وی گفت: با یک رعد و برق ، دیجیتال شهرستان پلدختر قطع می شود که این اشکال در بخش های و شهرستان های همجوار اتفاق نمی افتد .

امام جمعه پلدختر از مسئولان صدا و سیمای استان لرستان خواست به این خواسته مهم مردم با توجه به وسعت و جمعیت آن توجه و نسبت به تقویت دیجیتال شهرستان اقدام کنند .

وی به نامه رهبری به جوانان اروپایی اشاره کرد و گفت: نامه مقام معظم رهبری موجب بیداری جوانان غربی و آشنایی آنان با واقعیت هاشد و به دنیا و جوانان اروپا فهماند که اسلام دین دوستی ، لطف ، رحمت و برکت است .

خطیب نماز جمعه پلدختر با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو ،اظهار داشت: دانشجو چشم بیدار ملت و حامی نظام و طالب علم و تفکر انقلابی و سرباز جبهه فرهنگی و پرچمدار بزرگ علم و دانایی است .

حجت الاسلام سوری از دانشجویان خواست در کنار تحصیل علم به تهذیب پرداخته و مباحث دینی را نیز در خود تقویت کنید و مراقب و هوشیار باشند در پازل دشمن قرار نگیرند . #

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار