به مناسبت ایام سوگواری
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طرقبه شاندیز از اجرای نمایش های آئینی با عنوان «صیدنامه خورشید» و«چرخ و ماه» به مناسبت ایام سوگواری آخر ماه صفر خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹ 03 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سید مجتبی حسینی در گفت و گو با مهر اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته و تلاش سه ماهه توسط دو گروه هفت و چهار نفره دو نمایش برای اجرا حاضر شده و انشاءالله در محل تالار پرشان واقع در بلوار سردار خطیب در ورودی طرقبه به اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه نمایش صیدنامه خورشید درباره خانواده جانباز شیمیایی تدوین شده گفت: در این نمایش زندگی مشقت بار یک جانباز به تصویر کشیده شده که دراری دو فرزند پسر دانشجو و دختر دم بخت است که همسر وی دچار بیماری سرطان شده و با نظر پدر به آرزوهایشان می رسند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طرقبه شاندیز تصریح کرد:نمایش «چرخ و ماه» نیز درباره شخصیت «حُر» از یاران باوفای امام حسین (ع) است که با نیروهای دشمن مبارزه می کند.

وی با بیان اینکه هنرمندان این نمایش ها بچه های بومی شهرستان طرقبه شاندیز هستند گفت: تلاش داریم با توجه به ظرفیت های خوب و موجود در شهرستان برنامه های تولیدی را افزایش داده و به عنوان پتانسیلی که بالقوه است آن را بالفعل برسانیم.

وی اظهار کرد: این دو نمایش از ۱۴ آذر ماه جاری به مدت یک هفته رأس ساعت ۱۹ در تالار پرشان واقع در امام رضا (ع) ۱۷ بر روی صحنه می رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار