فرمانده انتظامی استان ایلام از زائران بازگشتی از عتبات عالیات که ساکن شهرهای جنوبی کشور هستند خواست از جاده مهران - دهلران - اندیمشک تردد کنند که بار ترفیکی کمتری دارد.
کد خبر: ۱۳۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴ 02 December 2015
فرمانده انتظامی استان ایلام از زائران بازگشتی از عتبات عالیات که ساکن شهرهای جنوبی کشور هستند خواست از جاده مهران - دهلران - اندیمشک تردد کنند که بار ترفیکی کمتری دارد.
به گزارش تابناک ایلام، سردار علی دولتی روز چهارشنبه در گفت وگویی اظهار کرد: هم اکنون در جاده های ورودی به شهر مهران شاهد ترافیک سنگین خودروها هستیم که برای رفع این مشکل نیاز به همکاری زائران با عوامل پلیس راه داریم.
وی همچنین به زائران برگشتی از آیین های اربعین حسینی که عازم استان های لرستان، مرکزی و شهرهای مناطق مرکز کشور هستند توصیه کرد از مسیر جاده ملکشاهی - دره شهر - پل دختر تردد کنند.
سردار دولتی به زائرانی که مقصد آنها استان های کرمانشاه، همدان و شهرهای شمالی کشور است و از جاده مهران - ایلام تردد می کنند خواست با توجه به به حجم سنگین تردد خودروها در این جاده و بارش باران و لغزندگی سطح جاده حتما قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و با سرعت مجاز رانندگی کنند تا شاهد حوادث ناگوار رانندگی نباشیم.
وی با اشاره به بارش باران در شهرستان مرزی مهران افزود: تمامی دستگاه های اجرایی از جمله پلیس برای خدمات رسانی به زائران در آماده باش کامل بسر می برند و امیدواریم بتوانیم با نظم و انضباط خدمات بیشتری را به زائران در زمان بازگشت به کشور ارائه دهیم.
به گزارش ایرنا، از سه روز پیش تاکنون بیش از 165 هزار زائر عتبات عالیات از طریق مرز مهران به کشور باز گشته اند و روند بازگشت زائران از این مرز همچنان در حال افزایش است.
مسئولان ستاد اربعین استان ایلام، تدابیر لازم را برای انتقال زائران از پایانه تا پارکینگ ها با استفاده از اتوبوس های شرکت واحد اندیشیده اند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار