مدیرعامل پتروشیمی دهدشت گفت: در صورتی که منابع مالی لازم تامین شود طی مدت 6 تا 8 ماه آینده عملیات اجرایی پتروشیمی دهدشت آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۳۷۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳ 01 December 2015
مدیرعامل پتروشیمی دهدشت گفت: در صورتی که منابع مالی لازم تامین شود طی مدت 6 تا 8 ماه آینده عملیات اجرایی پتروشیمی دهدشت آغاز می‌شود.

حمید توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دهدشت، اظهار داشت: برای شروع یکی از کارهای زیرساختی و زمینه‌ای پروژه قرارداد انتقال و تامین آب مورد نیاز پتروشیمی را بسته و مجوزهای لازم اخذ شده است.

مدیرعامل پتروشیمی دهدشت با بیان اینکه خط انتقال آب پتروشیمی دهدشت 15 کیلومتر طول دارد که به زودی انجام می‌شود٬ بیان کرد: برآورد مالی احداث پروژه پتروشیمی دهدشت نزدیک به یک هزار و 400 میلیارد تومان است.

توکلی با بیان اینکه برای احداث پتروشیمی و جلوگیری از تعطیلی طولانی مدت عملیات اجرایی باید از ابتدا منابع مالی لازم تامین می‌شد، تصریح کرد: در صورتی که زیر ساخت‌ها در گذشته انجام شده به سبب طولانی شدن زمان شروع عملیات اجرایی نیاز به بازسازی مجدد داشتیم.

وی با بیان اینکه جهت حمایت از سرمایه سهامداران تمام فعالیت ما بر اخذ منابع مالی متمرکز بود، عنوان کرد: برای اینکه عملیات اجرایی سریعتر شروع شود انجام کارهای زیربنایی و اخذ مجوزهای لازم در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل پتروشیمی دهدشت با بیان اینکه عملیات اجرایی تامین آب پتروشیمی از امروز آغاز می‌شود٬ بیان کرد: بحث تامین برق و گاز مورد نیاز پتروشیمی دهدشت توسط دستگاه اجرایی به زودی انجام می‌شود.

توکلی با اشاره به اینکه براساس گفت‌وگوهای انجام شده امیدوارم 6 ماه تا یک سال آینده به منابع مالی لازم دست پیدا کنیم، خاطرنشان کرد: در صورت تامین منابع مالی لازم ظرف مدت 6 تا 8 ماه آینده عملیات اجرایی پتروشیمی دهدشت آغاز می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار