نماینده مردم بروجرد در مجلس :
نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: استان لرستان ازلحاظ زیرساخت‌های ورزشی استان محرومی است که برخی از مسئولان استانی نیز به فراهم کردن امکانات ورزشی برای علاقه‌مندان توجه چندانی نمی‌کنند.
کد خبر: ۱۳۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴ 30 November 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ،  علاءالدین بروجردی  در دیدار با خانواده مرحوم محمدعلی نوروزیان، قهرمان دوچرخه‌سواری کشور اظهار داشت: ورزشکاران سند افتخار زنده‌ای برای کشور هستند که همواره توانسته‌اند با تلاش و پشتکار خود نام ایران اسلامی را در مجامع بین‌المللی پرآوازه کنند.

وی با ابراز تأسف از حادثه غم‌بار درگذشت این قهرمان ملی، افزود: افتخارآفرینی‌های به‌یادماندنی این ورزشکار ملی در میدان‌های جهانی و کشوری یادگاری ارزنده تلاش این جوان در عرصه ورزش ملی است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس با اشاره به اینکه شهرستان بروجرد از نظر امکانات و زیرساخت‌های ورزشی محروم بوده است، عنوان کرد: تلاش می‌شود با همکاری مسئولان استانی یک پیست دوچرخه‌سواری به نام این قهرمان ملی در شهرستان بروجرد احداث شود تا ورزشکاران و دوستداران این رشته ورزشی بتوانند به‌راحتی در آن به تمرین بپردازند.

در این دیدار محمود ترابی، رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد با تسلیت به خانواده این ورزشکار ملی، اظهار داشت: حادثه دل‌خراش درگذشت این قهرمان ملی صدمه‌ای بزرگ به پیکره ورزش قهرمانی کشور و استان لرستان وارد آورد.


وی با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان ورزش استان از حضور در مراسم گرامیداشت این قهرمان ملی، افزود: بی‌توجهی و عدم تخصیص امکانات ورزشی مناسب به شهرستان قهرمان‌پرور بروجرد تاکنون صدمات بسیاری به ورزشکاران این شهرستان وارد کرده است به‌گونه‌ای که در حادثه اخیر این قهرمان ملی به دلیل نبود پیست دوچرخه‌سواری به‌ ناچار در جاده بروجرد به اشترینان به تمرین پرداخت که این حادثه دل‌خراش وجود ارزشمند وی را از جامعه ورزش کشور گرفت.

یکی از مربیان رشته دوچرخه‌سواری نیز در این دیدار با اشاره به نبود ابتدایی‌ترین امکانات ورزشی در شهرستان بروجرد، اظهار داشت: استان لرستان ازلحاظ زیرساخت‌های ورزشی استان محرومی است که برخی از مسئولان استانی نیز به فراهم کردن امکانات ورزشی برای علاقه‌مندان توجه چندانی نمی‌کنند.

وی بابیان اینکه تنها مدال‌آور بازی‌های آسیایی اینچئون در شهرستان بروجرد در سایه کمبود امکانات به تمرینات خود ادامه می‌دهد، افزود: این ورزشکار غیور بروجردی تاکنون توسط هیچ‌یک از مسئولان استانی مورد تشویق و تقدیر قرار نگرفته است که این اغفال از سرمایه‌های ورزشی ورزشکاران بروجردی را به انزوا می‌کشاند.

محمدعلی‌ نوروزیان دوچرخه‌سوار 20 ساله و عضو تیم ملی ایران صبح روز جمعه ششم آبان ماه در هنگام تمرین براثر سانحه تصادف در مسیر محور بروجرد به اشترینان درگذشت.

نوروزیان از قهرمانان خوش‌نام دوچرخه‌سواری کشور است که تاکنون با درخشش در مسابقات کشوری و باشگاهی ازجمله قهرمان 200 متر و یک کیلومتر جوانان کشور، چندین مدال در لیگ دسته یک بزرگ‌سالان و جوانان کشور کسب کرده بود و همچنین یک عنوان چهارمی در کاپ آسیایی تایلند 2013 در کارنامه کوتاه ورزشی او به چشم می‌خورد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار