رئیس پلیس راهور استان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز اربعین حسینی و ارائه خدمات به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹ 30 November 2015
به گزارش تابناک قم، سید کرم‌الله حسینی با اشاره به نزدیکی اربعین حسینی (ع) اظهار کرد: به منظور تسهیل تردد همشهریان و زائران، محدودیت‌های ترافیکی برای ارائه خدمات هر چه بهتر در این روز اعلام می‌شود.

وی افزود: از ساعت 6 صبح روز چهارشنبه 11 آذر ماه مصادف با روز اربعین حسینی (ع) هیئت‌های عزاداری به صورت مقطعی از نقاط مختلف شهر به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) حرکت می‌کنند و از تردد وسایل نقلیه در مسیر هیئت‌ها جلوگیری به عمل می‌آید و به صورت موقتی در مسیر عبور هیئت‌ها خارج از هسته مرکزی شهر محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان ادامه داد: در بخش مرکزی تردد و توقف وسایل نقلیه به کلی قطع می‌شود و فقط خیابان‌های مسیر حرم مطهر در اختیار هیئت‌های عزاداری و عاشقان و دل سوختگان ولایت و امامت خواهند بود.

وی در پایان محدودیت‌های ترافیکی اربعین حسینی را از تقاطع عماریاسر – آذر به سمت سه راه بازار، از خیابان باجک بعد از کوچه مخابرات به سمت چهار راه بازار، پل شهید رجایی به سمت میدان مطهری، میدان سعیدی به سمت میدان مطهری، سه راه خورشید به سمت میدان مطهری، خیابان منتظری از دوربرگردان شهید منتظری به سمت تقاطع حجتیه بهار، بلوار بهار به سمت حرم مطهر و طول محدوده خیابان ارم تا میدان شهدا اعلام کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار