استاندار گلستان توجه بیشتر به اجرای طرح دولت الکترونیک را از محورهای اساسی توسعه استان بیان کرد و گفت: اولین گام در این مسیر تلاش برای الکترونیکی کردن اقدامات دستگاه ها با هدف پرهیز از موازی کاری است.
کد خبر: ۱۳۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰ 30 November 2015
حسن صادقلو روز شنبه در دومین جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان اظهار کرد: دوری از اقدامات جزیره ای و الزام به هماهنگی و اتصال در فعالیت ها در توسعه دولت الکترونیک موثر است.
وی اضافه کرد: نقشه راه توسعه دولت الکترونیک در استان باید با انتخاب راه های صحیح نرم افزاری و براساس اسناد بالادستی صورت گیرد. 
استاندار گلستان در ادامه پنجره واحد در مباحث اقتصادی را مهم دانست و افزود: باید با شکل گیری کامل پنجره واحد و پیگیری روند آن در کمیته خاص مسیر حرکت سرمایه گذاران را شتاب داد و جهت دهی کرد. 
براساس اعلام استانداری گلستان ،صادقلو با بیان اینکه استان مجازی تنها منحصر به دولت نیست، گفت: باید توسعه اقدامات الکترونیکی در تمام حوزه ها صورت گیرد و استان مجازی به معنای تمام کلمه ایجاد شود. 
مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات گلستان هم در این جلسه با اشاره به نقشه راه و مدل پیشنهادی دولت الکترونیک در استان گفت: مدل پیشنهادی دولت الکترونیک در گلستان شامل 6 بخش راهبری دولت الکترونیک، نقشه راه، اصلاح روش ها ، اقدامات بین دستگاهی، آموزش و توانمند سازی و پایش سنجش و ارزیابی توسعه است. 
ابوالفضل مومنی اظهار کرد: هدف این کارگروه ایجاد استان الکترونیک و هوشمند است و در این راه زیرساخت های لازم باید ایجاد شود. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار