کد خبر: ۱۳۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹ 29 November 2015
معاون امور عمرانی استاندار البرز گفت: نوسازی بافت‌های فرسوده کرج در دستور کار ویژه قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ هیربد معصومی ظهر امروز در حاشیه برگزاری مانور زلزله در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وجود بافت‌های فرسوده در استان البرز یکی از مهم‌ترین عوامل تهدیدکننده است اظهار داشت: نوسازی بافت‌های فرسوده در دستور ویژه قرار دارد.

وی تأکید کرد: در این راستا مسئولان ذی‌ربط لازم است تا با شناسایی و اولویت‌بندی‌ها در نوسازی بافت‌های فرسوده در این استان اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون امور عمرانی استاندار البرز خاطرنشان کرد: وجود این بافت‌ها برای استان یک تهدید محسوب می‌شود چرا که با کوچک‌ترین حادثه طبیعی این بافت‌ها در معرض شدید تخریب و ریزش قرار دارند.

معصومی با تأکید بر اینکه ساکنان این بافت‌ها باید آگاهی‌های لازم را در خصوص نوسازی بافت‌های فرسوده داشته باشند گفت: تسهیلاتی برای رفع این بافت‌های فرسوده به صاحبان این منازل داده می‌شود که لازم است جزییات این مهم بیشتر در اختیار مردم قرار گیرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به برگزاری مانور زلزله در هشت نقطه از استان البرز اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری این مانور نیز گامی مهم در جهت ارتقای سطح آگاهی دانش‌آموزان از کمک‌های اولیه و امداد است.

معاون عمرانی استاندار البرز ادامه داد: هنگامی که دانش‌آموزان بدانند در مواقع زلزله چگونه باید با این بحران مواجه شوند و چه اقداماتی را انجام می‌دهند می‌تواند در کاهش خسارات جانی بسیار تأثیرگذار باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار