بیش از دو هزار درخواست وپرونده مددجویان کمیته امداد استان پشت نوبت دریافت تسهیلات اشتغال زایی
کد خبر: ۱۳۶۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳ 28 November 2015
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: بیش از دو هزار درخواست وپرونده در نوبت دریافت تسهیلات جهت اجرای طرح های اشتغال هستند.
به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)استان، سیدغلامرضا متقی با بیان اینکه کميته امداد به عنوان يادگار امام راحل با هدف ارائه خدمت به قشر محروم و نیازمند جامعه تأسیس شده، گفت: این نهاد مقدس به منظور توانمندسازی مددجویان تحت حمایت خدمات متفاوتی را به جامعه هدف ارائه نموده است.
وی یکی از مهمترین برنامه های این نهاد در راستای توانمندسازی مددجویان را اجرای طرح های اشتغال زایی با ارائه تسهیلات برای مددجویان عنوان کرد.
دوهزار پرونده در نوبت تسهیلات اشتغال زایی
متقی افزود: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون 754 طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد استان اجرا شده است.
وی اعتبار هزینه شده در این زمینه را 71میلیارد و 860 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: 389 مورد از این طرح ها با اعتبار 47 میلیارد و 900 میلیون ریال از اعتبارات بانکی و مابقی با استفاده از اعتبارات کمیته امداد اجرا شده است.
متقی یادآور شد: از ابتدای سال گذشته تاکنون یک هزار و 800 خانوار با جمعیت 4هزار و 500 نفر خودکفا و از حمایت کمیته امداد استان خارج شده اند.
وی با اشاره به اینکه با برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری باید یک هزار و 940 طرح اشتغال برای مددجویان اجرا شود.، گفت: امید است که بااجرای درست و اصولی طرح ها و نظارت به موقع کارشناسان سبب ایجاد اشتغال پایدار و امید به آینده ای بهتر برای مددجویان گردد.
مدیرکل کمیته امداد استان از دو هزار و 100 مورد درخواست وپرونده پشت نوبت دریافت تسهیلات ویا معرفی شده به بانکها جهت اشتغال خبر داد و گفت: در این راستا از مدیران عامل بانکها درخواست داریم که با همکاری با کمیته امداد درخصوص پرداخت تسهیلات اشتغال زایی، این نهاد را در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار