مدیر عامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: تیم فوتبال بعثت روند خوب و رو به رشدی در هفته های اخیر داشته است.
کد خبر: ۱۳۶۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 28 November 2015
مدیر عامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: تیم فوتبال بعثت روند خوب و رو به رشدی در هفته های اخیر داشته است.

افشین حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر، از آمادگی تیم بعثت برای دیدار با برق نوین شیراز در هفته نهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال خبر داد و گفت: به طور کلی در یک روند خوب قرار داریم و این عامل می تواند کمکی برای حضور با اعتماد به نفس ما در دیدار با برق نوین باشد.

وی اظهار داشت: بازی با برق یک دیدار بزرگ دیگر برای ما محسوب می شود و تمامی تلاش ما این خواهد بود که نمایش خوبی را در این مسابقه از خود نشان دهیم.  

مدیر عامل باشگاه بعثت در ادامه با اشاره به عدم حمایت مسئولین از این تیم اظهار داشت: در استان های دیگر حمایت های خوبی از تیم های فوتبال می شود اما در استان ما چنین وضعیتی نیست.

حسنی گفت: بعثت کرمانشاه یک باشگاه خصوصی است که متاسفانه از حمایت مسئولین استانی نیز برخوردار نیست و به تنهایی برای سربلندی ورزش استان کرمانشاه فعالیت می کند.

وی ادامه داد: تنها انگیزه ای که ما را رو به جلو می برد عشق به مردم کرمانشاه است که با این باشگاه خاطره های بسیاری دارند و به آن عشق می ورزند.

حسنی با اشاره به حمایت های اداره ورزش و جوانان استان از تیم بعثت، عنوان کرد: اداره ورزش و مدیر آن تنها حامی باشگاه بعثت در کرمانشاه هستند و در موفقیت های اخیر تیم نقش بسیار سازنده ای را ایفا کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار