خطیب نماز جمعه اهواز:
بسیج عزیز و نیرومند ما داروی شفابخش دردهای جامعه ماست که شجره طیبه نام دارد.
کد خبر: ۱۳۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ 27 November 2015

به گزارش تابناک خوزستان؛ آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در خطبه های نماز جمعه امروز اهواز با اشاره به هفته بسیج گفت: بسیج عزیز و نیرومند ما داروی شفابخش دردهای جامعه ماست که شجره طیبه نام دارد.

وی افزود: در دفاع مقدس برکات زیادی از بسیج دیده ایم که این برکات همچنان ادامه دارد. امروزه نیز بسیاری از پیروزی های بزرگ علمی و فناوری ما توسط بسیجیانی که در جبهه ها حضور داشتند، رقم خورده است.

در ادامه ایشان با اشاره به هفتم آذر سالروز گرامیداشت رشادت های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در سال ۵۷ دریادلان ناو پیکان از خود جنگ نمایان نشان دادند.

ایشان با اشاره به قدرتمندی نیروی دریایی ارتش به رشادت های آنان در حفاظت از کشتی ها و مبارزه با دزدان دریایی اشاره کرده و افزود: این خدمت نیروی دریایی مختص به ملت ایران نیست و خدمت به بشریت است.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به برگزاری اجلاس بزرگ و مهم کشورهای صادرکننده گاز در تهران گفت: متخصصان قرن حاضر را قرن گاز می دانند زیرا جایگزین نفت خواهد شد.

وی افزود: تدبیر جمهوری اسلامی ایران در میزبانی این مراسم باعث استقبال سران کشورها شده است. دیپلماسی فعال ایران باعث شد سران کشورها خواهان دیدار با رهبر معظم انقلاب شوند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور روسیه از مواضع محکم ایشان در قبال سوریه و همچنین مواضع نزدیک به ایران در مبارزه با پدیده شوم تروریسم تشکر کردند.

وی افزود: رئیس جمهور روسیه در این دیدار با اشاره به استفاده از تجربیات ارزنده رهبر انقلاب گفت: توسعه روابط دو کشور در عرصه هوا و فضا برا ما مهم است. در تامین امنیت و حل و فصل بحران های منطقه ای خواستار همکاری فعال با جمهوری اسلامی ایران هستیم. ایران کشوری مستقل و استوار همچنین دوستی مطمئن و قابل تکیه است. جمهوری اسلامی ایران به دوستانش خیانت نمی کند و با ظلم و نفاق مخالف است.

امام جمعه اهواز فرمود: رئیس جمهور روسیه خیلی خوب فهمید تنها کشوری که دروغ نمی گوید جمهوری اسلامی ایران است.

آیت الله جزایری همچنین در پایان با اشاره به دیدار رئیس جمهور عراق با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند بیگانگان به دنبال بزرگ نمایی اختلافات درونی عراق هستند که باید با آن مقابله کرد. هدف دشمن تجزیه کشوری با قدمت هزار ساله است و می خواهند آن را تکه پاره کنند تا همیشه ضعیف باشد.

منبع: تابناک
برچسب ها: آیت الله جزایری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار