مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان خراسان رضوی هشدار داد:
مشاور استاندار و مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان خراسان رضوی به آن دسته از پناهندگانی که قصد عزیمت به عتبات عالیات را دارند هشدار داد.
کد خبر: ۱۳۵۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ 26 November 2015
محمد عجمی در خصوص عزیمت پناهندگان از ایران به عراق هشدار داد و خاطرنشان کرد: سال گذشته شاهد عزیمت تعدادی از پناهندگان از ایران به عتبات عالیات بودیم که متأسفانه این افراد در برگشت دچار مشکلات فراوانی شدند.

مشاور استاندار تصریح کرد: تاکنون پیگیری‌های فراوانی برای سفر پناهندگانی که دارای کارت آمایش ده هستند از ایران به عراق داشته‌ایم اما دولت عراق و همچنین پلیس مهاجرت خروج مراجعت را نپذیرفته و هیچ توافقی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی به پناهندگان در خصوص افراد و شرکت‌هایی که با ادعای بردن آنها به عتبات از آنان ثبت‌نام می‌کنند هشدار داد و گفت: این شرکتها رسمی نبوده و فاقد هرگونه مجوزی هستند و مبالغی که از متقاضیان سفر به عتبات عالیات دریافت می‌کنند غیرقانونی است.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استان همچنین در خصوص سفر پناهندگان دارای پاسپورت خانواری یادرآور شد: برخی از افراد که دارای پاسپورت خانواری هستند از ده روز قبل به دفاتر کفالت مراجعه داشته و با اقامت سه ماهه‌ای که به آنها داده شده می‌توانند ویزای عراق را دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار