اکیپ پزشکی استان اردبیل برای خدمات‌رسانی بهداشتی و درمانی به زائران اربعین حسینی به کربلای معلی اعزام شد.
کد خبر: ۱۳۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱ 24 November 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، فرهاد پورفرضی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بعد از ظهر امروز در مراسم بدرقه کاروان پزشکی استان اردبیل به کربلای معلی اظهار داشت: کاروان پزشکی استان اردبیل در قالب پرستار، پزشک و بهیار به کربلای معلی اعزام شد تا در مسیر کربلا و نجف به زائران حضرت امام حسین (ع) خدمات‌رسانی کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: تعداد پزشکان و پرستاران اعزامی به کربلای معلی از استان اردبیل 45 نفر است که تا اربعین حسینی در مسیر زائران کربلا خدمات رسانی بهداشتی و درمانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: اکیپ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی متشکل از پزشکان و پرستاران مجرب است که همراهی این تیم پزشکی می‌تواند در راستای ارائه خدمات پزشکی و نیز کمک‌های اولیه به زائران بسیار مهم باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: پایگاه پزشکی استان اردبیل در مسیر کربلای معلی راه‌اندازی می‌شود تا پزشکان در این مکان‌ها به مشکلات زائران مراجعه کننده رسیدگی کنند.

پورفرضی افزود: خدمات رسانی به زائران امام حسین(ع) به صورت رایگان خواهد بود و اکیپ پزشکی اعزامی به کربلای معلی به صورت داوطلبانه برای خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به زائران ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه زائران اربعین حسینی نیز باید نکات بهداشتی و درمانی را با توجه به شرایط جسمی و بیماری خودشان حتما در نظر داشته باشند، اظهار کرد: زائرانی که بیماری خاصی دارند باید با همراه داشتن داروهای خود، با بهره‌مندی از کادر پزشکی سلامتی خود را حفظ کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار