رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از تشکیل پنج هزار و ۸۴۳ فقره پرونده تخلف از بازار استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳ 24 November 2015

سید حامد عاملی در گفتگو باخبرنگار مهرتصریح کرد: در هفت‌ماهه نخست سال جاری ۱۲۹ هزار و ۹۰۱ مورد بازرسی از اصناف استان ویژه طرح‌های نظارتی هدفمندسازی یارانه‌ها انجام‌ شده است.

وی بابیان اینکه از این تعداد ۱۰۳ هزار و ۷۰۹ مورد بازرسی توسط سازمان بازرگانی و ۲۶ هزار و ۱۹۲ مورد توسط مجامع امور صنفی انجام‌شده است، اضافه کرد: در مجموع پنج هزار و ۸۴۳ فقره پرونده تخلف تشکیل‌ شده است.

وی تعداد کل تخلفات کشف‌شده توسط سازمان بازرگانی را شش هزار و ۷۴۰ مورد و تعداد تخلفات کشفی توسط بازرسان امور صنفی را ۴۲۱ مورد عنوان و اضافه کرد: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل‌شده ۱۳ میلیارد و ۹۰۴ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۲۳۶ ریال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به ارسال تمامی پرونده‌ها به تعزیرات حکومتی تأکید کرد: در بین اصناف مختلف بیشترین تخلف با هزار و ۳۱۹ فقره پرونده در غلات و حبوبات و کمترین مربوط به سیب‌زمینی و پیاز است.

عاملی تعداد پرونده‌های تخلف در خدمات عمومی را ۸۸۲ فقره برشمرد و افزود: در این حوزه ۹ هزار و ۵۳۸ مورد بازرسی انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه دو هزار و ۴۵۴ مورد شکایت مردمی نیز در این مدت‌زمان موردبررسی قرارگرفته است، اضافه کرد: از کل شکایات مردمی هزار و ۲۰۷ مورد متخلف شناسایی‌شده است.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به‌منظور رصد تخلفات بازار ۳۹۷ مورد گشت مشترک با نمایندگان دستگاه‌های متولی دیگر نیز انجام‌شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار