گفته های شنیدنی سرمربی ملوان؛
به گزارش تابناک گیلان،کریمی که از هفته هفدهم هدایت ملوان را برعهده گرفته و نتایج فوق العاده ای را با این تیم به دست آورد، قصد دارد آینده خود را با سفیدپوشان انزلی گره بزند. سرمربی ملوان که البته مدت هاست کمتر صحبت می‌ کند، در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره چرایی این تصمیم حرف می‌ زند. به خاطر داشته باشیم...
کد خبر: ۱۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷ 13 March 2015
به گزارش تابناک گیلان،کریمی که از هفته هفدهم هدایت ملوان را برعهده گرفته و نتایج فوق العاده ای را با این تیم به دست آورد، قصد دارد آینده خود را با سفیدپوشان انزلی گره بزند. سرمربی ملوان که البته مدت هاست کمتر صحبت می‌ کند، در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره چرایی این تصمیم حرف می‌ زند. به خاطر داشته باشیم قرارداد 3 ساله با یک مربی در فوتبال نتیجه گرای ایران مرسوم نیست اما کریمی بعد از سال ها دوباره با انگیزه بازگشته و می‌ خواهد در 3 سال یک تیم بزرگ برای این شهر بسازد. البته باید صبر کنیم تا پایان این زمان طولانی …

با محجوب همکار نبودم دوست بودم

من و آقای محجوب به تفاهم و توافق رسیدیم و پیش نویس قرارداد را امضا کردیم، قرار است اصل قرارداد بر مبنای همین پیش نویس تنظیم و نهایی شود و به ادارات و نهادهای ذیرربط ارسال شود و آن موقع است که می‌توانیم به توافق کامل برسیم. البته آقای محجوب از دوستان قدیمی من است اما تا قبل از آمدن من به ملوان به عنوان همکار کنار هم نبودیم اما هر دویمان همدیگر را می‌ شناسیم و حرفش نزد من سندیت دارد.

بعد از بازی با پرسپولیس قرار شد توافق نهایی را انجام دهیم اما من گفتم اجازه دهید یک مدت بگذرد و او هم قبول کرد. تمام سعی شان در این بود که قبل از پایان سال این توافق نامه به امضا برسد، من هم گفتم اجازه دهید بعد از آخرین بازی سال این کار انجام شود که بازی سایپا به سال آینده موکول شد و خود به خود مجبورشدیم که همین امسال برحسب تفاهم قراردادمان را نهایی کنیم و قرار است به زودی این قرارداد ابلاغ شود.

انزلی پر از جوان های مستعد است

خیلی وقت بود که قرار بود من و آقای محجوب چنین کاری انجام دهیم، بعد از بازی با پرسپولیس من از او فرصت خواستم که 4 بازی آینده با تیم های استقلال‌خوزستان، راه‌آهن، سپاهان و سایپا بگذرد و بعد قرارداد را امضا کنیم که همانطور که اشاره کردم بازی با سایپا آن ور سال برگزار می‌ شود. در دستور کارمان یک فراخوان داریم که در اوایل روزهای سال جدید یعنی چهارم، پنجم فروردین ماه آن را منتشر خواهیم کرد.

در دستور کارمان است که از نیروهای بومی و جوان خود، خود استان استفاده کنیم و در همان تاریخ هایی که اعلام کردم جزییاتش را اعلام خواهیم کرد. قرار است تستی برای بازیکنان جدید و جوان های توانمند انزلی بگذاریم چون این استان جوان های مستعدی دارد، من خودم سابقه همکاری با این استان را داشته ام سعی می‌ کنیم از همه جوان ها استفاده کنیم و تیم خوبی را تشکیل دهیم.

نباید بین این نسل و نسل بعد وقفه ای ایجاد شود

وقتی که قرارداد 3 ساله می‌بندید، طبیعی است که همه چیزش در همدیگر ادغام شده است. وقتی که قرارداد 3 ساله می‌ بندی این قضیه از باب ساختن تیم ملوان برای 3 سال آینده است. ما جوان هایی را مدنظر داریم که پایه و اساس چندین سال را برای ملوان مهیا کنند. نسل گذشته ملوان یعنی کسانی چون مازیار زارع، سیدجلال رافخایی، پژمان نوری، احمد آهی و امثال الهم خیلی خوب کار کردند و زحمات زیادی برای ملوان کشیدند ولی بعد از سه، چهار سال باید از نیروهای خود استان جایگزین این ها شوند تا بعد از پایان دوران فوتبال نسل گذشته خلأیی در این تیم ریشه دار به وجود نیاید از همین رو آقای محجوب برنامه ریزی سه ساله کرده بنابراین بعد از پایان دوره 3 ساله باید کسانی را جایگزین نسل گذشته کنیم.

هر جا رفتم برنامه درازمدت به من دادند

من اکثر جاهایی که کار کردم قرارداد میان مدت داشتم، مثل تیم پاس که 5 سال در آنجا حضور داشتم و از سال پنجم طبق برنامه ای که تدوین کرده بودیم جلو رفتیم و قهرمان آسیا شدیم. در استقلال اهواز هم به نایب قهرمانی در لیگ رسیدیم که حقمان قهرمانی بود و سر یکسری اشتباهات قهرمانی از ما گرفته شد. در استقلال اهواز که بودم قرارداد 3 ساله شروعش از لیگ یک بود که ما قهرمان لیگ و جام‌حذفی شدیم و به بازی های آسیایی هم صعود کردیم که در نهایت قهرمان لیگ‌برتر شدیم.

همین برنامه قرار بود در راه‌آهن هم پیاده شود، قرار بود که تیم را از دسته یک بالا بیاوریم و سهمیه آسیایی کسب کنیم که دو سال از آن معوق شد اما قسمت نبود که سال سوم در راه‌آهن باشم. اکثر جاهایی که کار کردم برنامه های میان مدت و درازمدت داشتم و اکنون هم این اتفاق در شهر انزلی افتاده که مردمش هم شور فوتبالی دارند و هم شعور فوتبالی. با عنایت به شور و شعور مردم انشاالله امسال رتبه خوبی کسب خواهیم کرد. آخرین مقامی که کسب کردم نایب قهرمانی با تیم استقلال اهواز بود، همانطور که گفتم حقمان قهرمانی بود.

من و محجوب خیلی وقت است به یکدیگر ثابت شده ایم

بیش از دو دهه است که من و آقای محجوب دوست هستیم بعد از قهرمانی آسیا، یک پیشنهاد از یکی از تیم های اماراتی داشتم که آقای محجوب آن پیشنهاد را گرفته بود و زحمتش گردن او بود، برای پیوستن من به آن تیم مسائل را فراهم کرد اما در آن زمان موفق به همراهی تیم اماراتی نشدم. دوستی ما برمی گردد به سال 1991؛ قضیه رفتن من به امارات دقیقا در اوج دوستی مان اتفاق افتاد. از همان موقع توانمندی هایمان به یکدیگر ثابت شد و اعتقاد داشتیم کنار هم می‌ توانیم شرایط را آنگونه که مدنظرمان است فراهم کنیم.

 دیدگاه های ما واقعی، قابل اعتماد و اعتنا است و می‌ توانیم لازم و ملزوم یکدیگر باشیم و برای پیشرفت تیمی که در دست داریم، بکوشیم. ملوان یک تیم با شخصیت قدیمی است انشاالله که سرمنشأ خدمات خوب برای این تیم باشیم.

من و ملوان به همدیگر انرژی متقابل می‌ دهیم

تیم ملوان حتی در زمانی که در انتهای جدول قرار داشت و فاصله اش با تیم بالا سری اش در قعر جدول 6 امتیازی بود، این پتانسیل و شخصیت بالا برای صعود را داشت، چه برسد به الان که وضعیت خیلی بهتر شده. قطعا بدانید که ملوان این شخصیت را دارد که در سال و سال های آینده قهرمان شود و حرف اول را در فوتبال مملکت بزند و همین کار را هم می‌ کند. زمانی که محرومیتم تازه به پایان رسیده بود از تیم های لیگ‌برتری و لیگ جام آزادگان پیشنهاد داشتم و اتفاقا آن تیم ها جزو تیم هایی بودند که شرایط خوبی در جدول نداشتند.

اما چرا من ملوان را انتخاب کردم به این دلیل که این تیم باشخصیت است و الان هم از این انتخابم بسیار خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم. امیدوارم که من و ملوان به همدیگر انرژی متقابل بدهیم.

حالا شهروند نمونه انزلی چی ها هستم

هیات مدیره باشگاه ملوان بسیار قوی و متشکل از شخصیت های سیاسی و برجسته استان است. برای مثال رئیس شورای شهر و شهردارمان عضو هیات مدیره هستند، جا دارد اینجا از آقای شهردار تشکر کنم که من را به عنوان شهروند افتخاری انتخاب کردند. خوشحالم که الان یک شهروند منتخب شده انزلی هستم. تشکر ویژه می‌ کنم از همه دست اندرکاران تیم از مربیان سابق که در کسب این نتایج خوب آنها هم سهیم هستند چون بالاخره آنها این تیم را بسته اند. 

انشاالله که بتوانیم در سال نو سر منشأ خدمات به عزیزان باشیم. به بازیکنانم تبریک می‌ گویم و به وجودشان افتخار می‌کنم چون آدم های قابل و لایقی هستند و با شایستگی شان توانستند راه صعود ملوان به رتبه های بالای جدول را هموار کنند.

حفظ ملوان در لیگ را به مردم این استان هدیه می‌کنیم

شرایطمان بسیار خوب است ما تمریناتمان را ادامه می‌دهیم بعد از خستگی که بچه ها داشتند، تعطیلی جانانه ای بهشان می‌دهیم. انشاالله که باقدرت و قوت سال آینده را آغاز می‌ کنیم امیدوارم بتوانیم بدون دغدغه ملوان را در جدول حفظ کنیم و کسب نتایج خوب هدیه ای باشد برای مردم خوب استان و کلیه ورزش دوستان و عاشقان واقعی ملوان که هیچ وقت ما را از حمایت هایشان بی بهره نگذاشتند. انشاالله که حمایت هایشان بدرقه راهمان باشد.

تیم ملوان واقعا دوست داشتنی است و باید بهترین جایگاه را داشته باشد. در راه این توفیق و پیروزی کمال تشکر را دارم از تمام کسانی که کنارمان بودند پیشاپیش سال نو را به هموطنانم و تمام هم استانی هایمان که در تیم های سابقم در استان های مختلف حضور داشتند تبریک می‌ گویم و به تازگی این افتخار نصیبم شده که در استان گیلان حضور داشته باشم.

به مردم خوب گیلان تبریک می‌ گویم. یک تشکر ویژه هم می‌ کنم از آقای مطلبی که نماینده تام الاختیار من در ملوان است و همیشه با کمک هایش به من دلگرمی داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار