فرمانده سپاه البرز تأکید کرد
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: با اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی می‌توانیم به سمت ایجاد اشتغال پایدار برای روستاییان پیش برویم.
کد خبر: ۱۳۴۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳ 24 November 2015
سردار علی استادحسینی ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان البرز که به مناسبت هفته بسیج در فرهنگسرای کوثر کرج برگزار شد، اظهار داشت: اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی یکی از منویات مقام معظم رهبری است که می‌تواند در ارتقای اقتصاد پایدار نقش بسیار مهمی را ایفا کند.
وی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی باید در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی تلاس خود را دو چندان کنند افزود: بسیج سازندگی استان البرز نیز در این زمینه دستاوردهای بسیار خوبی را تجربه کرده است و توانسته با اجرای این طرح‌ها در روستاها بازدهی مناسبی را داشته باشد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی می‌تواند نقش بسیار مهمی را در حمایت از روستاییان و ایجاد درآمدهای پایدار داشته باشد.

به گفته استاد حسینی با ایجاد درآمدهای پایدار برای روستاییان آنان از مهاجرت به شهرها منصرف شده و در روستای خود به تولیدات بیشتر مشغول می‌شوند.

وی رونق و توسعه فعالیت‌های روستاییان را در سایه حمایت از این قشر و رفع مشکلات معیشتی آنان عنوان کرد و افزود: همان طور که مد نظر مقام معظم رهبری نیز است باید طرح‌های اقتصاد مقاومتی به صورت دقیق و درست در زمینه‌های مختلف اجرایی شود.

فرمانده سپاه البرز خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال برای روستاییان و احیای صنایع کشور می‌توانیم مدیریت جهادی را برای چرخه اقتصاد کشور انجام دهیم و در بسیاری از امور خودکفا شویم.

استادحسینی با تأکید بر اینکه اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی ما را در عرصه تولید و ‌صنعت پیشتاز می‌کند افزود: در این راستا می‌توانیم در بسیاری از امور خودکفا شده و بسیاری از وابستگی‌ها را از بین ببریم.

وی تکیه به علم و دانش خود را مهم ارزیابی کرد و گفت: با فکر و اندیشه خود می‌توانیم به بسیار از علوم و فنون روز دنیا دست پیدا کنیم و نیازهای کشور را در زمینه‌های مختلف تأمین سازیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در ادامه سخنان خود به طرح‌های اقتصاد مقاومتی طی سال گذشته در این استان توسط بسیج سازندگی اشاره کرد و ادامه داد: با اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و اعطای تسهیلات در این بخش در سال گذشته 3 هزار شغل مستقیم ایجاد شد که در این راستا 8هزار نفر از این شغل‌ها به صورت غیرمستقیم بهره‌مند شدند.

استادحسینی با بیان اینکه در سال جاری نیز 100 میلیارد ریال اعتبار برای اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است، افزود: تلاش می‌شود تا با اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در توسعه اشتغال پایدار گام‌های اساسی برداشته شود.

نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی 16 غرفه را در زمینه‌های پرورش شترمرغ، خیاطی، بسته‌بندی و فرآوری محصولات کشاورزی، گلیم‌بافی و فرش‌بافی، عسل، انواع ترشی و مربا، آبزیان و ... در معرض دید عموم قرار داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار