فرمانده سپاه فجر فارس گفت: در راستای گسترش فضاها و اماکن ورزشی در سه سال گذشته بیش از 300 سالن ورزشی از سوی سپاه فجر در این استان احداث و به بهره‌برداری رسیده است.
کد خبر: ۱۳۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 24 November 2015
تابناک فارس به نقل از فارس:غلامحسین غیب‌پرور در حاشیه بهره‌برداری از دو سالن ورزشی در شیراز در سخنانی اظهار داشت: اعتبار سالن و اماکن ورزشی در این استان بیش از یک‌هزار و 700 میلیارد ریال بوده که بخشی از آن از سوی، مسئولان و دستگاه‌های اجرایی و تعدادی را نیز توسط خیران و متدینان این استان تأمین و پرداخت ‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: به‌منظور دسترسی جوانان و نوجوانان به فضاهای ورزشی تمام سالن‌ها و اماکن ورزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان فارس در خارج از پادگان قرار گرفته است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: احداث اماکن ورزشی محلی برای افزایش توان جسمی و بالا بردن روح ورزش پهلوانی و اعتلای فرهنگ و اخلاق اسلامی نزد جوانان و نوجوانان است.

غیب‌پرور بیان داشت: برای گسترش فضاهای ورزشی در این استان تمام دستگاه‌ها و متولیان امور فرهنگی و ورزشی، باید در این راه گام بردارند و با تعامل و هم‌اندیشی شاهد ارتقای ورزش به‌ویژه ورزش قهرمانی در فارس باشیم.

وی اضافه کرد: همزمان با بهره‌برداری از سالن ورزشی 9 دی و صالحین پخش ویدئوکنفرانس با پیام سردار نقدی فرمانده بسیج مستضعفین چند سالن و ورزشگاه در کشور به بهره‌برداری رسید.

در آئین بهره‌برداری از سالن ورزشی باستانی‌کاران و ورزشکاران رزمی با اجرای حرکات نمایشی هفته بسیج را گرامی داشته شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
ما تولييد كننده كفپوش ورزشي پي وي سي پشت فوم دار با دارا بودن استاندارد از آزمايشگاه اماكن ورزشي كشور هستيم چطور ميشه كه از جنسهاي ما كه توليد داخلي هست در اين پروژه ها استفاده بشه؟؟و يا بتونيم به سپاه پاسداران پيشنهاد بديم ؟؟ ممنون ميشم ما رو در اين موارد راهنمايي كنيد،با تشكر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار