مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا گفت: متعهد هستیم که واحدهای در دست ساخت مسکن مهر در این شهر جدید را تا پایان سال 94 تکمیل و در اختیار مالکان قرار دهیم.
کد خبر: ۱۳۴۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ 24 November 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:مهدی خانی افزود: 9 هزار و 956 واحد مسکن مهر در شهر جدید صدرا در حال انجام مراحل ساخت و تکمیل است که از این تعداد، شش هزار و 630 واحد در قالب تفاهم نامه سه جانبه و سه هزار و 326 واحد خودمالکی است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا اظهار کرد: واحدهای باقیمانده از نظر تامین زیرساخت ها در بیرون از مجتمع های مسکن مهر دچار مشکلاتی برجای مانده از گذشته هستند که در حال رفع آنها هستیم.

خانی ادامه داد: به عنوان نمونه، باید خط انتقال فاضلاب جابجا شود یا تغییرهایی در شبکه گاز طبیعی صورت دهیم که این اقدام ها در حیطه وظایف شرکت عمران شهر جدید صدرا نبوده است و باید شرکت های متبوع یعنی شرکت های آب و فاضلاب و شرکت گاز در این زمینه اقدام می کردند اما به دلیل این که می خواهیم گرهی را باز کنیم می خواهیم برای حل مشکل زیرساخت طرح های مسکن مهر همکاری کنیم تا مشکل حل شود.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا، شمار واحدهای تعریف شده مسکن مهر برای این شهر جدید از ابتدا 23 هزار و 873 واحد بوده است که تاکنون 13 هزار و 917 واحد مسکن مهر در این شهر جدید افتتاح شده اند.

بنا بر اعلام این مقام مسئول، یک هزار و 48 واحد از پروژه های راکد برای حذف از سامانه های مسکن مهر به شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید اعلام شده اند.
شهر جدید صدرا در 15 کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار