رئیس مرکز مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی ناجا استان کرمانشاه گفت: ۸۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به پلیس مشاوره کرمانشاه در ۸ ماهه نخست امسال به مصالحه ختم شد.
کد خبر: ۱۳۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ 24 November 2015
رئیس مرکز مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی ناجا استان کرمانشاه گفت: ۸۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به پلیس مشاوره کرمانشاه در ۸ ماهه نخست امسال به مصالحه ختم شد.

سرگرد جلال پشوتن در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در ۸ ماهه نخست سال جاری تعداد ۶ هزار و ۱۷۹ پرونده به مشاوران و مددکاران مستقر در کلانتری‌های استان کرمانشاه ارجاع شده که از این تعداد پرونده ارجاعی، ۸۷ درصد به مصالحه ختم شد.

وی مشکلات خانوادگی را بیشترین دلیل مراجعه  به مرکز مشاوره و دوایر مددکاری کلانتری‌های استان کرمانشاه دانست و افزود: در ۸ ماهه نخست امسال تعداد ۳ هزار و ۳۸۶ نفر به واحدهای مختلف مرکز مشاوره شامل واحدهای روانشناختی، خانوادگی، روانسنجی، انتظامی و مددکاری اجتماعی مراجعه کرده اند.

سرگرد پشوتن در ادامه با اشاره به ابراز رضایت شهروندان از عملکرد مرکز مشاوره معاونت اجتماعی ناجا استان کرمانشاه عنوان کرد: بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده از مراجعان، درصد بالایی از مراجعان از خدمات مرکز مشاوره و دوایر مددکاری کلانتری‌های استان اعلام رضایت کرده اند.

وی بیان کرد: همشهریان می‌توانند به صورت خود معرف و یا با معرفی از طریق مراجع قضایی، انتظامی، سازمان‌ها و نهادهای ذی ربط همه روزه صبح و بعد از ظهر به مرکز مشاوره و دوایر مددکاری مستقر در کلانتری‌ها مراجعه و از خدمات این مرکز به صورت رایگان استفاده کنند.

رئیس مرکز مشاوره معاونت اجتماعی ناجا کرمانشاه افزود: افرادی که به مشاوران ما مراجعه می کند باید بدانند که مشاوران سوگند یاد کرده‌اند که رازدار و امین مردم باشند بنابراین شهروندان بدون هیچ گونه ترس و نگرانی می‌توانند مشکلات خود را با مشاوران ما مطرح کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار