کد خبر: ۱۳۳۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ 23 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

عضو فراکسیون محیط‌‌ زیست مجلس گفت: لایحه جامع حمایت از محیط زیست در صورت عدم رسیدگی خارج از نوبت در صحن به دوره نهم مجلس نخواهد رسید.

لاهوتی:"مهرداد بائوج‌لاهوتی" عضو فراکسیون محیط زیست در گفتگو با خبرنگار مجلسگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بررسی لایحه حمایت از محیط‌ زیست در مجلس اظهار کرد: لایحه حمایت از محیط زیست به صورت جامع مباحث حمل و نقل عمومی، ایجاد کمربند سبز، استانداردسازی خودروها، سوخت، خودروهای برقی، ریزگردها، احیای تالاب‌ها، بیابان‌زدایی و ... را شامل می‌شود.

نماینده مردم لنگرود تصریح کرد: به طور مثال تعرفه واردات برای خودروهای برقی در این لایحه صفر تعریف شده است.

وی با بیان اینکه لایحه حمایت از محیط زیست در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی بررسی و تصویب شده است، گفت: امیدواریم این لایحه براساس ماده 104 آئین‌نامه داخلی و خارج از نوبت در صحن علنی مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد.

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس خاطرنشان کرد: در صورت عدم رسیدگی به لایحه حمایت از محیط زیست خارج از نوبت مسلما بررسی آن به این دوره از مجلس شورای اسلامی نخواهد رسید.

گفتنی است؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز هفته گذشته در اجرای بند یک اصل 110 قانون اساسی، در نامه‌ای به روسای قوا، سیاست‌های کلی محیط زیست را ابلاغ کردند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
اقای لاهوتی عزیز کوتاه بیا خودت زیاد خسته نکن انتخابات درپیش داری الان دیگه وفتش نیست درمورد محیط زیست صحبت بشه .مثلا تا بحال به منطقه کندسر خرشتم رفته اید فکر کنم خیلی از اون منطقه عبور کردید متاسفانه تخریب باغات چای پرتغال وتوت که همگی جز زمینهای کشاورزی هستن و شما عضو کمیسون کشاورزی مجلس که هستید تخریب روندید یا تخریب محیط زیست همانجا که بعد فرمایشات گرانقدر حضرت اقا که دراسفند93 فرمودن باز هم شما ندید که توسط یک گروه گولکویستی که باکمک متاسفانه بعضی از کارمندان خیانتکار دست به تخریب میزنند لطفا ببینید چ جنایت وخیانتی که اقایان دارن انجام میدن لطفا لطفا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار