مسئول بسیج جامعه پزشکی استان همدان از اعزام تیم متخصص پزشکی به شهرستان اسدآباد طی فردا خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵ 23 November 2015
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان همدان از اعزام تیم متخصص پزشکی به شهرستان اسدآباد طی فردا خبر داد.

به گزارش فارس؛حمید بهرامی‌خو  از برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی طی هفته بسیج در همدان خبر داد و اظهار کرد: اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، برگزاری مسابقات فرهنگی با اهدای جوایز در سطح کانون، جذب نیروهای بسیج عادی، فعال و کادر، برگزاری نشست سیاسی و فرهنگی و برگزاری حلقه‌های صالحین در بیمارستان‌ها از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی از اعزام تیم متخصص پزشکی به شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: معاینه رایگان تیم بسیج جامعه پزشکی توسط پزشکان عمومی و متخصص در برنامه‌هاست که فردا تیم متخصص به اسدآباد اعزام می‌شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان همدان با اشاره به اینکه طی نماز جمعه هر هفته ویزیت رایگان در شهرستان‌ها صورت می‌گیرد، افزود: ویزیت رایگان بیماران به مناسبت هفته بسیج در بیمارستان‌ها انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرستان نهاوند هنوز به کانون بسیج تبدیل نشده است، از اعزام تیم پزشکی به این شهرستان خبر داد و گفت: هدف از این اعزام، بیماریابی و شناخت مشکلات منطقه در خصوص آلودگی بهداشتی است که علاوه بر برنامه ویزیت، آموزش بهداشتی نیز در برنامه گنجانده شده است.

بهرامی‌خو با بیان اینکه در طول سال جذب و ساماندهی بسیجیان جامعه پزشکی در دستور کار است، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا، نشست افزایش جمعیت، کارگروه سلامت متشکل از سه کمیته «جمعیت»، «اصلاح سبک زندگی»، «جنگ نرم و رسانه» در برنامه بسیج جامعه پزشکی گنجانده شده است.

وی به برپایی بیمارستان صحرایی و نشست حلقه‌های صالحین در بیمارستان‌ها اشاره کرد و با اشاره به فعالیت کانون‌های بسیج جامعه پزشکی تصریح کرد: کانون‌ دانشگاه علوم‌ پزشکی، کانون بیمارستان فرشچیان و قلب و عروق فرشچیان، بیمارستان آتیه تأمین اجتماعی، بیمارستان فاطمیه، بیمارستان بعثت، بیمارستان شهید بهشتی و کانون مرکز بهداشت با محوریت بسیج جامعه پزشکی فعالیت دارند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان همدان ادامه داد: در هر یک از شهرستان‌ها نیز یک کانون به فعالیت می‌پردازد.

وی از عضویت بیش از 4 هزار نفر از افراد حوزه سلامت در بسیج جامعه پزشکی خبر داد و گفت: حدود 40 درصد از افراد حوزه سلامت همدان عضو بسیج جامعه پزشکی هستند.

بهرامی‌خو با اشاره به آستانه فرارسیدن اربعین حسینی از استقرار کادر درمانی بسیج در بیمارستان صحرایی ورودی شهر بهار خبر داد و افزود: از نهم آذر ماه نیروها در این مکان مستقر می‎شوند و طی هفت شبانه‌روز اقدام به ارائه خدمات به زائرین حسینی می‎کنند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان همدان گفت: طی هر شیفت 6 نفر از کارکنان خدمات درمانی در این بیمارستان حضور خواهند داشت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار