رییس دانشگاه آزاداسلامی واحد گناوه گفت: بمنظور بهبود کیفیت آموزشی پانزده نفر از اساتید دکترا و دانشجوی دکترا برای تدریس در واحد گناوه بکار گرفته شدند.
کد خبر: ۱۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷ 12 March 2015
تابناک بوشهر: رییس دانشگاه آزاداسلامی واحد گناوه گفت: این واحد درسال جاری به موفقیت های چشمگیر و ارزشمندی در حوزه های مختلف ازجمله آموزشی ، پژوهشی، مالی، فرهنگی و دانشجویی نایل شد.

 یداله قلایی زاده درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: دایرشدن رشته تحصیلی ناوبری بخشی از مهم ترین موفقیت های این دانشگاه بوده که ازمیان دانشگاهای آزاد سراسر کشور برای اولین بار تنها این واحد دراین رشته دانشجو پذیرفت.

وی کسب رتبه دو در بخش عملکرد مالی از بین کلیه واحدها ی همتراز دانشگاهی دانشگاه آزاد سراسر کشور و ارایه بیش از چهل مقاله و ده طرح پژوهشی خاتمه یافته ازسوی استادان و دانشجویان این واحد در نشریات علمی و معتبر داخل و خارج از کشور را ازدیگر موفقیت های این دانشگاه عنوان کرد.

قلایی زاده، بهره وری حداکثری از بودجه پژوهشی تخصیص یافته به واحد در سال جاری را نیز از عملکرد موفق آمیز این واحد دانست و افزود: این واحد جزو محدود واحدهایی است که موفق به جذب حداکثری بودجه پژوهشی شده است.

وی ادامه داد: کسب مجوز تاسیس آزمایشگاه همکار استاندارد در زمینه کالیبراسیون ازاداره کل استاندارد استان بوشهردر راستای درآمد زایی و کاهش وابستگی به شهریه دانشجویان، خرید تجهیزات پیشرفته کارگاهی مربوط به گروه ناوبری و عمران و تصویب چهار رشته جدید در مقطع کاردانی و کارشناسی ارشد از دیگر موفقیت های این واحد درسال جاری است.

رییس دانشگاه آزاداسلامی واحدگناوه گفت: افزایش فعالیت واحدهای بسیج دانشجویان ، اساتید وکارمندان دانشگاه ازجمله اردوی کاروان های راهیان نور و جهادی طرح هجرت، افزایش تسهیلات دانشجویی شامل وامهای کمک هزینه تحصیل و وام ازدواج دانشجویی و تجهیزکتابخانه دانشگاه به سیستم یکپارچه کتابخانه های دانشگاه آزاد اسلامی موسوم به سیکا نیز درسال جاری بخوبی اجرایی شد.

وی ادامه داد: کسب مقام اول فوتسال و والیبال خواهران در مسابقات دانشگاهای آزاد ودولتی سراسراستان بوشهر، بهره برداری از زمین چمن مصنوعی دانشگاه جهت تداوم پیشرفت در حوزه تربیت بدنی و افزایش دانشجویان جدیدالورودودانشجویان فارغ التحصیل بصورت همزمان و به روز کردن صدور مدارک گواهی موقت فارغ التحصیلی دانشجویان نیز از عمده فعالیت های این دانشگاه بوده است.

رییس دانشگاه آزاداسلامی واحد گناوه خاطرنشان کرد: بمنظور بهبود کیفیت آموزشی پانزده نفر از اساتید دکترا و دانشجوی دکترا برای تدریس در واحد گناوه بکار گرفته شدند.

وی سامان بخشی وضعیت استخدامی و امنیت شغلی کارکنان مجوز رسمی، تاسیس و راه اندازی کارگاه ناوبری و مکانیک خودرو، تصویب چندین طرح عمرانی در شرف اجرا از قبیل مسجد ، آزمایشگاه و کارگاه، سازماندهی بخش روابط عمومی دانشگاه جهت افزایش فعالیت در عرصه رسانه های دیداری و شنیداری ، تجهیز کتابخانه به بیش از یازده هزار جلد را از دیگر فعالیت های اثربخش این دانشگاه در سال جاری عنوان کرد.

وی تعداد دانشجویان این دانشگاه را بیش از یک هزار و 200 نفر اعلام کرد که در بیش از 20 رشته مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و پیوسته مشغول به تحصیل هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار