مدیرعامل شرکت شهر‌ک‌های صنعتی قم عنوان کرد:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم بیان گفت: واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان ضمن اهتمام به رعایت مسائل زیست محیطی در راستای ارتقای سیستم‌های محیط زیست تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۱۳۲۵۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 21 November 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیر طیبی‌نژاد در بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی شکوهیه اظهار کرد: خوشبختانه واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی ضمن اهتمام به رعایت مسائل زیست محیطی در راستای ارتقای سیستم‌های محیط زیست تلاش می‌کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به خارج بودن قم از شعاع 120 کیلومتری تهران از گذشته واحدهایی در سطح استان مستقر شدند که مشکلاتی را نیز به‌وجود آورده بودند که با تلاش‌های صورت گرفته تا کنون نسبت به کاهش آلایندگی آنها با روش‌هایی از قبیل تغییر سوخت مصرفی، اجرای سیستم‌های تصفیه هوا، اجرای سیستم تصفیه پساب داخلی و حتی تعطیلی تعدادی اقدام شده است.

طیبی‌نژاد تصریح کرد: با توجه به بازدید‌ها و جلسات مختلف و گفت‌وگو با مدیران صنایع، خود واحدهای تولیدی هم به مسئله محیط زیست و رعایت مباحث مربوطه اهتمام ویژه دارند و در این بخش نیازمند حمایت دستگاه‌های مختلف هستند زیرا نگاه ما یک نگاه سخت نبوده و هیچگاه به دنبال تعطیلی واحدهای تولیدی نیستیم بلکه همواره بدنبال اصلاح و راه حل می‌گردیم و تعطیلی آخرین گزینه است.

وی با بیان اینکه کارشناسان شرکت شهرک‌های صنعتی قم در حال حاضر با ارتباط مناسب خود با واحدهای صنعتی و مراکز دولتی به‌دنبال ارائه مشاوره و حمایت‌های لازم برای رفع مشکلات زیست محیطی برخی از واحدها هستند، بر ضرورت نگاه حمایتی و مشاوره‌ای به واحدهای آلاینده تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم ادامه داد: اجرای برخی سیاست‌های اعمالی در سطح شهرک‌های صنعتی استان و به‌روزرسانی و استفاده از تکنولوژی روز ضمن برطرف کردن بخشی از مشکلات زیست محیطی سبب بهره‌وری بیشتر شده که این خود تشویقی برای حرکت سایر واحدهای تولیدی در این بخش شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار