انفجار سلیندرهای گاز در یک منزل مسکونی محله شهید باقر صدر شهر آبدانان موجب کشت شدن یک نفر و سوختگی چهار عضو دیگر یک خانواده شد.
کد خبر: ۱۳۲۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳ 20 November 2015
انفجار سلیندرهای گاز در یک منزل مسکونی محله شهید باقر صدر شهر آبدانان موجب کشت شدن یک نفر و سوختگی چهار عضو دیگر یک خانواده شد.
به گزارش خبرنگار تابناک ایلام ، این حادثه صبح روز جمعه در یکی از محلات محدوده غربی شهر آبدانان روی داد و بر اثر آن، پدر خانواده در دم جان باخت و همسر و سه فرزندش نیز دچار سوختگی های شدید شدند.
بدلیل عدم حضور به موقع آتش نشانی و عوامل و نیروهای امدادی، مجروحان این حادثه توسط اهالی محل و بستگان به بیمارستان های آبدانان و ایلام منتقل شدند تا تحت درمان قرار گیرند.
شاهدان عینی می گویند صدای انفجار آنقدر زیاد بوده که بخش اعظمی از منزل مسکونی تخریب شده است ضمن اینکه بسیاری از مردم این محله و محلات اطراف را نیز دچار هراس کرده تا از ترس سراسیمه از خانه هایشان بیرون بیایند.
ظاهرا این فرد در انباری منزل مسکونی خود تعدادی سلیندر 17 کیلویی گاز برای سیستم گرمایشی و پخت و پز نگهداری می کرده که همگی پر بوده و نشت گاز از آنها موجب شده تا بر اثر روشن شدن لامپ اتاق انباری، این انفجار شدید صورت گیرد.
هنوز از علت اصلی این انفجار اطلاعی در دست نیست و کارشناسان آتش نشانی مشغول بررسی وضعیت و صحنه انفجار هستند.
شهرستان 70 هزار نفری آبدانان در 170 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد و هنوز بخش های زیادی از این شهرستان از نعمت گاز شهری بی بهره هستند و برای سیستم گرمایشی از سلیندرهای گاز و یا نفت استفاده می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار