استاندار هرمزگان گفت: به مدیران استانی گفته ام در پرداخت مطالبات پیمانکاران این استان یک سری ناعدالتی ها وجود دارد.بعضی کانال می زنند و از طریق افراد متنفذی سفارش می شوند و طلب خود را می گیرند در مقابل، عده ای از پیمانکاران که حمایت نمی شوند پس از ناامید شدن از پیگیری هایشان، با مراجعه به من ابراز می دارند که پول ما را نمی دهند.
کد خبر: ۱۳۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۶ 19 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از ایرنا، جاسم جادری چهارشنبه در دهمین نشست شورای اداری هرمزگان با حضور مدیرکل سیاسی وزارت کشوربا تاکید براینکه هنوز تحریم ها برقرارند اظهار کرد: مدیران دقت کنند ومدیریت منابع را در دستور کارخود قرار دهند.

نماینده عالی دولت در هرمزگان افزود: بعضی (ازدوستان) کانال می زنند و از طریق افراد متنفذی که دارند سفارش می شوند و طلب خود را از تهران یا اینجا می گیرند.

وی اضافه کرد: در مقابل، عده ای از پیمانکاران که حمایت نمی شوند پس از ناامید شدن از پیگیری هایشان ، با مراجعه به من ابراز می دارند که پول ما را نمی دهند و درحق ما جفا می شود.

جادری ابراز داشت: براساس آمار و اطلاعات واخباری که بدست من می رسد به یک پیمانکار راحت 10میلیارد تومان پرداخت می کنند درحالیکه به یک نفر دیگر حتی 500 میلیون تومان نمی دهند.

رئیس شورای برنامه ریزی هرمزگان تصریح کرد:پیمانکاری که بومی نیست چه گناهی دارد که باید تحت فشاربعضی هاقرار بگیرد و با مراجعه به دفتر استاندار، حرف از بین رفتن و زمینگیرشدن بزند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد:' می دانم که مدیران دستشان پول دارند و می خواهند پول ها را از طریق انتقال به (اعتبارات)بخش جاری دربخش های غیر ضروری هزینه کنند'.

جادری تصریح کرد: 'به مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان دستور داده ام از این به بعد بدون اجازه استاندار هیچگونه پرداختی صورت نگیرد مگر اینکه من تایید کنم.'

رئیس شورای برنامه ریزی هرمزگان گفت:' بخاطر مدیریت صحیح منابع و اینکه پول ها در راه های درست و تایید شده قانونی مصرف گردد مجبور به چنین تصمیمی شده ام'.

وی یادآورشد: باید عادلانه کار کنیم تا متهم نشویم و من به عنوان استاندار اگر توصیه می کنم از باب مراجعه هایی است که به من می شود واینکه احساس می کنم به پیمانکارجفا شده است.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: حفظ توان پیمانکاران به عنوان بخشی ازظرفیت اجرایی دراین استان مورد تاکید همه ما است.

وی با بیان اینکه این میزها و موقعیت ها برای خدمت به مردم و نظام است ابراز داشت: خیلی خیالمان راحت نباشد از اینکه هستیم و هرچند نمی خواهم تهدید کنم اما با وجود این همه دستگاه نظارتی، هرگونه تصمیم بر جابجایی عملی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار