دبیر اجرایی دوازدهمین همایش ملی علمی و دانشجویی مهندسی مواد و متالوژی اظهار کرد: تاریخ ارسال مقاله به دبیرخانه همایش تا ابتدای آرذ ماه تمدید شده است و نتایج داوری مقالات دوازدهمین دوره همایش ملی علمی و دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی اعلام شد.
کد خبر: ۱۳۱۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴ 18 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سعید حشمتی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه این داوری توسط کادر علمی و دبیرخانه دوازدهمین همایش ملی علمی و دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی انجام شده است، عنوان کرد: نتایج آن در سایت همایش به آدرس sscmaterial.ir قرار داده شده است. مقالات برتر پس از داوری نهایی در مجله علمی پژوهشی دانشگاه فردوسی چاپ خواهد شد.

وی افزود: این همایش که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه چهارم و پنجم آذرماه سال جاری به میزبانی انجمن علمی مهندسی متالورژی دانشگاه فردوسی و با همکاری دانشگاه صنعتی سجاد و موسسه آموزش علمی کاربردی و گروه پژوهشی مواد جهاد دانشگاهی مشهد در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی برگزار خواهد شد، توانست به عنوان اولین همایش علمی دانشجویی کشور در سایت ISC ثبت شود.

دبیر سابق انجمن‌های علمی دانشكده مهندسی دانشگاه فردوسی عنوان کرد: مراسم افتتاحیه این همایش صبح روز چهارشنبه، چهارم آذرماه، با سخنرانی دکتر کافی، رییس دانشگاه فردوسی و همچنین دکتر آروند، مدیرعامل شرکت متالورژی پودر مشهد، همراه خواهد بود. همچنین در پایان این روز و در مراسم اختتامیه ضمن تقدیر از مقالات برتر، دکتر حائریان اردکانی، رییس همایش و دانشگاه صنعتی سجاد و همچنین مهندس رضوی، مدیرعامل مجتمع فولاد تربت حیدریه، سخنرانی خواهند داشت.

عضو شورای مركزی اتحادیه انجمن علمی و دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران گفت: مهلت ثبت نام این همایش ملی که برای اولین بار در مشهد مقدس برگزار می‌شود، تا ابتدای آذرماه تمدید شده است.

حشمتی خاطرنشان کرد: علاوه بر ارائه مقالات و پوستر‌ها، نمایشگاه غرفه‌های صنعتی و همچنین کارگاه‌های آموزشی نیز از دیگر برنامه‌های این همایش است که در حاشیه روز دوم همایش برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در حاشیه این همایش دومین نشست تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی با حضور شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی شرق کشور و همچنین نشست صنعتی با موضوع بررسی معضلات متالوژیکی در صنایع خودرو و باحضور رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان، مدیرعامل محترم شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان، ریاست محترم ایران خودرو خراسان و دیگر صنایع برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات و همچنین حضور درهمایش و شرکت درکارگاه‌های آموزشی به سایت sscmaterial.um.ac.ir مراجعه و یا با شماره 09150277375 تماس حاصل نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار