مدیرکل نوسازی مدارس اردبیل تاکید کرد؛
مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل تاکید کرد که با وجود توسعه مراکز آموزشی در این استان، اما همچنان نیاز به ساخت مدرسه در برخی مناطق و روستاهای محروم اردبیل احساس می‌شود.
کد خبر: ۱۲۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷ 14 November 2015
نیاز به ساخت مدرسه در مناطق محروم اردبیل احساس می‌شود

به گزارش تابناک اردبیل، به نقل از خبرگزاری مهر، امید قیامی عصر شنبه در جلسه بررسی پروژه های آموزشی بنياد بركت در اردبيل با اشاره به مشكلات فضاهای آموزشی استان افزود: تعدادي از مناطق و روستاهای محروم استان اردبیل نياز مبرم به مدرسه دارند.

وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان در این مناطق محروم در وضعيت نامناسب تحصيل می کنند، ادامه داد: در همين راستا تقاضای ساخت مدرسه به ویژه در مناطق جنوبی استان به شدت احساس می شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان با اشاره به احداث پروژه های متعدد آموزشی در روستاها و مناطق محروم متذکر شد: این اقدامات مشكلات فضای آموزشی را حل كرده اما به دلیل محروميت شديد اینگونه مناطق ساخت مدرسه همچنان باید تداوم یابد.

وی گام های برداشته شده از سوی بنیاد برکت برای توسعه مدارس روستایی و مناطق محروم را یادآور شد و بیان داشت: در آينده ای نزديك تعدادی از پروژه های بنیاد برکت در مناطق روستایی و با هدف محروميت زدايی به بهره برداری می رسد.

به گفته قیامی پروژه های بنياد برکت در راستای محروميت زدايی و در بخش های اقتصادی، مذهبی و آموزشی اجرا می شود که این استان نیز در بخش فضاهای آموزشی و مدرسه سازی از آن بی نصیب نمانده است.

وی با بیان اینکه مصمم هستیم مناطق محروم و روستایی استان را برای ساخت مدرسه به این بنیاد معرفی کنیم، ادامه داد: علاوه بر این در راستای تامین نیازهای مدرسه سازی از ظرفیت خیرین نیز استفاده می کنیم.

قیامی خيرين مدرسه ساز را يكی از اركان مفيد و تأثيركذار در جامعه دانست و تاکید کرد که این افراد با عمل نيك خود هم نيازهای دانش آموزان به فضای آموزشی را برطرف می كنند و هم فرهنگ حسنه خیرات را در جامعه ترویج می کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار