شدت بارندگی و وزش باد همانند بارش‌های اخیر خساراتی را به تاسیسات زیربنایی و کشاورزی استان وارد کرده است.
کد خبر: ۱۲۸۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹ 14 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، از صبح روز شنبه 23 آبان‌ماه امسال شاهد بارش سیل‌آسای باران، وزش باد شدید، رعد و برق و کاهش دما در مازندران بودیم که بارش در ارتفاعات سردسیر استان به صورت برف بوده است.

باز هم شدت بارندگی و وزش باد همانند بارش‌های پاییزی اخیر خسارات بسیاری را به تاسیسات زیربنایی و کشاورزی استان وارد کرده است.

این در حالی است که در تابستان امسال شاهد تنش آبی در استان بودیم در صورتی‌که اکنون آب‌های سطحی سرازیر شده و هیچ اقدامی جهت ذخیره‌سازی آن صورت نمی‌گیرد.

مردم مازندران امید روزی را دارند که با بارش رحمت الهی نگرانی بابت خسارت‌ها نداشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: بارش باران از صبح روز شنبه 23 آبان‌ماه امسال از غرب مازندران آغاز شده که بیشترین سرعت وزش باد مربوط به شهرستان رامسر با 70 کیلومتر بر ساعت بوده است.

علی‌اصغر احمدی با بیان اینکه بر اثر شدت بارش‌ها شاهد آب‌گرفتگی تمامی معابر شهرهای مازندران بودیم، گفت: در شهرستان‌های نور، نوشهر و چالوس به‌منظور پیشگیری از حوادث شیفت صبح مدارس تعطیل اعلام شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به اینکه در شهرستان آمل بر اثر سقوط درخت بر روی یک دستگاه پراید دو نفر فوت و یک نفر مجروح شدند، افزود: بر اثر شدت بارندگی سربندی ساختمان‌ها در شهرهای سوادکوه، بابل، آمل و بخشی از ساری دچار خسارت شد.

احمدی با اعلام اینکه بارش‌ها به بخش‌هایی زیربنایی و کشاورزی خسارت وارد شد، گفت: هنوز خسارت دقیق بارندگی برآورد نشده که طی سه یا چهار روز آینده اعلام می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار