تابناک تهران- سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: آسمان کشور در روز یک شنبه در تمام نقاط جوی پایدار خواهد داشت اما از روز دوشنبه سامانه بارشی جدیدی از غرب وارد کشور می شود، همچنین تهران طی دو روز آینده وزش باد و آسمانی غبارآلود خواهد داشت.
کد خبر: ۱۲۸۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴ 14 November 2015
به گزارش تابناک تهران، براساس تحلیل آخرین داده های هواشناسی با نفوذ جریانات سرد شمالی و عبور جریانات ناپایدار تراز میانی جو برای استان های شمالی واقع در حاشیه دریای خزر از ابتدای روز شنبه وزش باد شدید همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود که در استان مازندران شدت بیشتری خواهد داشت.

بر اساس پیش بینی هواشناسی کشور، روز یک شنبه به دلیل گذر این سامانه جوی پایدار در تمام کشور حاکم خواهد بود.

همچنین روز دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی دیگری از سمت غرب مجددا برای استان های واقع در غرب، شمال غرب، غرب سواحل خزر و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود که به تدریج از اوسط روز برای استان های غرب و شمال غرب با بارش باران خواهد بود.

براساس این گزارش امروز در استان های تهران، سمنان، قم، البرز و مرکزی وزش باد شدید پیش بینی می شود.

به گزارش تابناک تهران هوای امروز شنبه در پایتخت صاف در ارتفاعات افزایش ابر، وزش شدید باد و در پاره ای نقاط همراه با گرد و خاک خواهد بود، همچنین هوای تهران برای دو روز آینده هم غبارآلود و به تدریج نیمه ابری خواهد بود.

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی سرعت باد در تهران 12 متر بر ثانیه, 43 کیلومتر بر ساعت,  همراه با نم نسبی حدود  % 30 و دید افقی  بیش از 10 کیلومتر است.
 
همچنین بیشنیه دمای امروز تهران به 15 درجه سانتی‌گراد و کمینه به 5 و همینطور دو روز آینده هم در گرمترین ساعات 14 درجه سانتی گراد و در سردترین ساعات 7 درجه سانتی گراد متغیر خواهد بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار