سرپرست سازمان فاوای شهرداری یزد گفت: حدود 70 درصد نقشه املاک شهر یزد تاکنون طی پروژه انطباق و انتقال اطلاعات بررسی و اصلاح شده است.
کد خبر: ۱۲۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹ 13 November 2015

به گزارش تابناک یزد،مسعود تاج‌آبی اظهار داشت: سازمان فاوا با دیدگاه پایه‌گذاری نقشه جدید برای شهر یزد در سال جاری پروژه انطباق و انتقال اطلاعات را آغاز کرد.

وی افزود: در این پروژه حدود 142 هزار پارسل از نقشه‌های شهر یزد با تلفیق نقشه‌های جدید تولیدشده توسط فرآیند فتوگرامتری و سوابق موجود در سامانه جامع شهرسازی، بازنگری و اصلاحات مورد نیاز صورت می‌گیرد.

تاج‌آبی ادامه داد: در ابتدای پروژه، عکس‌های جدید شهر یزد با پرواز توسط سازمان نقشه برداری با دوربین UCXP و با GSD برابر 15 سانتی‌متر تهیه و طی عملیات فتوگرامتری تهیه نقشه شد.

وی گفت: با استفاده از نقشه‌های جدید و با بررسی ملک به ملک نقشه با سوابق و اطلاعات ساماندهی شده سامانه جامع شهرسازی، این سازمان اقدام به حذف خطاهای عملیات فتوگرامتری کرد و ضمن ایجاد بستر نقشه‌ای جدید، کددهی به املاک را دوباره انجام داد.

سرپرست سازمان فاوای شهرداری یزد خاطرنشان کرد: نقشه املاک جدید کد داده شده در نهایت در سامانه جامع شهرسازی بارگذاری شده و در مناطق شهرداری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در این پروژه، لایه مصوبات کمیسیون ماده 5، ماده 100، پروانه‌های ساختمانی، قیمت نوسازی، قیمت درآمد و لایه‌های مرتبط با نقشه مورد بررسی مجدد قرار گرفته و اصلاح می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار