امام جمعه موقت سبزوار:
امام جمعه موقت سبزوار گفت: اصلی‌ترین راه تهاجم فرهنگی دشمنان در کشور رواج بدحجابی است که اقامه نماز مهم‌ترین عامل مبارزه با تهاجم فرهنگی است.
کد خبر: ۱۲۸۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹ 13 November 2015
حجت‌الاسلام صادق ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سبزوار با بیان اینکه در نخستین مرحله عمل به امر به معروف و نهی از منکر باید مورد شناسایی قرار گیرد افزود: جامعه‌ای که اهل امر به معروف و نهی از منکر باشد مورد رحمت خداوند قرار می‌گیرد و مسئولان کشور اسلامی نیز باید در راه اجرای معروف گام‌های مطلوبی بردارند.

وی ادامه داد: نتیجه امر به معروف و نهی از منکر در درازمدت تاثیر بسیار مطلوبی دارد ولی اگر به این واجبات شرعی عمل کردیم و نتایج خوبی حاصل نشد باید بدون هیچگونه ترس و ناامیدی نسبت به احیای این مهم اقدام کرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه در برخورد با مفاسد اقتصادی به دلایل سیاسی برخی افراد کنار گذاشته می‌شوند، اظهارداشت: اینگونه برخوردها به زمینه‌های اعتقادی انقلاب لطمه می‌زند و باید در برخورد با مفاسد به‌ویژه مفاسد اقتصادی بدون تاثیرپذیری از فشارهای سیاسی و بدون ملاحظه با متخلفان و مجرمان برخورد شود تا دیگر اینگونه رفتارهای نامناسب صورت نگیرد.

ابراهیمی با بیان اینکه در مورد حجاب و عفاف باید کار فرهنگی انجام شود، بیان کرد: حجاب حکم معمولی در اسلام نیست بلکه از ملزومات اسلام بوده و قطعا گسترش بی بندوباری در جامعه یکی از توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت سبزوار بهترین راه مبارزه با بدحجابی را برپا داشتن نماز عنوان و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون اصلی‌ترین راه تهاجم فرهنگی دشمنان در کشور رواج بدحجابی است که دعوت جوانان به این فریضه الهی می‌تواند جوانان را ازاین حملات فرهنگی دشمنان حفظ نماید.

ابراهیمی با اشاره به اینکه نباید شک داشته باشیم که هم‌اکنون شیطان بزرگ همان آمریکاست، بیان کرد: این دشمن استکباری سعی در نابودی اسلام ناب محمدی را دارد و کلیدی‌ترین وظیفه ما در جامعه حفظ خون شهدا و حرکت در مسیر انقلاب و حمایت از ولی‌فقیه است.

وی با بیان اینکه خون شهدا وظیفه سنگینی را بر دوش ما نهاده است، تصریح کرد: باید با توکل بر خداوند و هوشیاری و بصیرت خود حق را از باطل تشخیص دهیم چرا که باطل لباس حق بر تن می‌کند و کسی نمی‌تواند این دو را از هم تفکیک کند مگر کسانی که بصیرت و تقوا داشته باشند.

وی اضافه کرد: مسئله جنگ نرم استکبار جهانی و آمریکا در ایران اسلامی علیه جوانان این کشور آغاز شده است و با تبلیغات روانی رسانه‌های بین‌المللی انواع اتهامات را به جمهوری اسلامی می‌زنند تا زمینه‌سازی رابرای ایجاد تفرقه فراهم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار