دبیر سومین جشنواره و نمایشگاه فناوری‌های نو و پیشرفته تبریز در این مراسم از ثبت 937 طرح فناورانه برای ارایه در این نمایشگاه خبر داد و گفت: از این تعداد 750 طرح در نمایشگاه امسال شرکت کرده‌اند.
کد خبر: ۱۲۷۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱ 12 November 2015
به گزارش تابناک تبریز، دبیر سومین جشنواره و نمایشگاه فناوری‌های نو و پیشرفته تبریز در این مراسم از ثبت 937 طرح فناورانه برای ارایه در این نمایشگاه خبر داد و گفت: از این تعداد 750 طرح در نمایشگاه امسال شرکت کرده‌اند.

علی جهانگیری افزود: علاوه بر طرح‌های فناورانه پژوهشگران و شرکت‌های دانش‌بنیان استان آذربایجان شرقی، 70 طرح از سایر استان‌ها و سه طرح خارجی نیز در این نمایشگاه عرضه خواهند شد.

وی، تجاری‌سازی طرح‌های فناورانه را رویکرد اصلی این دوره از نمایشگاه فناوری‌های نو و پیشرفته تبریز عنوان کرد و گفت: تفاوت عمده نمایشگاه امسال با دوره گذشته، دسته‌بندی طرح‌ها به صورت تخصصی است تا امکان ارتباط محققان و صاحبان طرح‌ها با دستگاه‌های اجرایی و صنعتگران بهتر برقرار شود.

مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز همچنین اعلام کرد: نمایشگاه فناوری‌های نو و پیشرفته ظرفیت بزرگی برای منطقه است و در نظر داریم با استفاده از این پتانسیل، تبریز را به مرکز خرید و فروش فناوری‌های نو در منطقه تبدیل کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار