مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان گفت: شهرک صنفی بوعلی 2 آماده استقرار اصناف همدان است.
کد خبر: ۱۲۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳ 12 November 2015
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان گفت: شهرک صنفی بوعلی 2 آماده استقرار اصناف همدان است.

به گزارش فارس؛کیوان گردان  با بیان اینکه نخستین شهرک صنفی کشور در استان همدان ایجاد شده است، اظهار کرد: شهرک صنفی بوعلی شماره 2 در همدان آماده استقرار واحدهای تولیدی و توزیعی است.

وی با بیان اینکه بنکداران مواد غذایی استان در این شهرک استقرار یافتند، افزود: تاکنون دو جلسه با حضور مسئولان اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در محل شرکت شهرک‌های صنعتی استان برای استقرار واحدهای صنفی در شهرک صنفی بوعلی 2 برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با بیان اینکه برای استقرار واحدهای صنفی در شهرک اولویت‌بندی انجام خواهد شد، تصریح کرد: به دلیل جلوگیری از تشدید مسائل ترافیکی و همچنین ضرورت حفظ ظاهر شهر به عنوان یک شهر توریستی، اقدامات لازم برای انتقال صنوف مختلف به ویژه صنوف آلاینده به شهرک‌های صنفی و صنعتی پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه وجود بنکداران مواد غذایی در بازار مرکزی شهر باعث ایجاد ترافیک سنگین در مرکز شهر شده بود، ادامه داد: این واحدهای صنفی با مهیا شدن شرایط، به این منطقه که در شاهراه ارتباطی نیز قرار دارد، منتقل می‌شوند.

گردان خاطرنشان کرد: انتقال واحدهای خدماتی در حوزه خودرو که در مبادی ورودی شهر قرار دارند و یک آسیب برای شهر‌های توریستی محسوب می‌شوند به شهرک‌های صنعتی نیز در اولویت‌ قرار داد.

وی گفت: ایجاد واحدهای نمایشگاهی برای معرفی هرچه بهتر کالاهای مورد نیاز مردم نیز در شهرک صنفی بوعلی 2 در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های استان همدان اظهار کرد: قرارگیری واحدهای تولیدی و توزیعی در کنار یکدیگر و قیمت تمام شده پایین زمین و ساخت و ساز از مهمترین ویژگی‌های استقرار در شهرک صنفی بوعلی 2 برای صاحبان واحدهای صنفی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار